Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
جانی آیو با شرکت فراری همکاری می‌کند 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جانی آیو با شرکت فراری همکاری می‌کند

جانی آیو با شرکت فراری همکاری می‌کند

خودروسازی فراری به همراه شرکت مادر Exor، اخیرا مشارکت چند ساله با شرکت طراحی LoveFrom به مدیریت جانی آیو و دوست دیرینه‌اش Marc Newson را اعلام کردند.

فراری در یک بیانیه مطبوعاتی این همکاری را اعلام کرد و گفت که این اقدام اولین قدم در همکاری جدید، عملکرد افسانه‌ای فراری به همراه تجربه بی‌نظیر و خلاقیت خارق‌العاده LoveFrom است که محصولات شگفت‌انگیز در حال تغییر دنیا را تعریف کرده‌اند.

همچنین این شرکت اشاره کرده که LoveFrom فراتر از همکاری با فراری خواهد بود و قادر به ایجاد طیف وسیعی از پروژه‌های خلاقانه در یک تجارت لوکس خواهد شد.

جانی آیو و نیوسون بیانیه مشترکی را در این خصوص منتشر کردند:

ما به عنوان مالکین و کلکسیونرهای فراری درباره همکاری با این شرکت خارق‌العاده و به خصوص تیم طراحی آن با مدیریت Flavio Manzoni بسیار هیجان زده هستیم. ما فرصت‌های همکاری منحصر به فرد و مهیجی را مشاهده می‌کنیم و اعتقاد داریم که با کمک هم، کارهای بی‌نظیر و ارزشمندی انجام خواهیم داد.

گفته شده که جانی آیو به شورای شرکای اکسور ملحق خواهد شد، این تیم ایده‌های خود را با شرکت به اشتراک گذاشته و فرصت‌های تجاری بالقوه‌ای را کشف خواهند کرد.

در ژوئن ۲۰۱۹، اپل اعلام کرد که آیو برای تاسیس شرکت LoveFrom از اپل جدا می‌شود. در آن زمان اپل گفت که مشتری اصلی آیو خواهد شد ولی معلوم نشده که او به طراحی محصولات اپل کمک کرده باشد.

اپل همچنین تایید کرد که جانی آیو در طراحی آیمک ۲۴ اینچی عرضه شده در آوریل مشارکت داشته ولی نگفته که بعد از خروج او از شرکت این همکاری انجام شده باشد.

گفته شده که مدیر سابق طراحی اپل، حداقل چهار نفر از همکاران سابق خود را در اپل برای پیوستن به شرکت خود استخدام کرده است.

جانی آیو مدیر ارشد بخش طراحی شرکت اپل بود، او در طراحی آیمک، مک بوک پرو و ایر، آیپاد و آیپاد تاچ، آیفون و بسیاری از محصولات اپل نقش عمده‌ای داشته است.

یکی از نویسندگان در حوزه فناوری آیو را مغز متفکر پشت برترین محصولات اپل دانسته است

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420