Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
هدست واقعیت افزوده اپل در سه ماهه دوم سال 2022 به تولید انبوه می‌رسد 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هدست واقعیت افزوده اپل در سه ماهه دوم سال 2022 به تولید انبوه می‌رسد

هدست واقعیت افزوده اپل در سه ماهه دوم سال 2022 به تولید انبوه می‌رسد

بنابر گزارشی از خبرگزاری تایوانی دیجی‌تایمز، هدست واقعیت فزوده اپل در سه ماهه دوم سال آینده وارد مرحله تولید انبوه خواهد شد و احتمالا در سه ماهه سوم و چهارم به بازار عرضه خواهد شد.

مینگ چی کو تحلیلگر محصولات اپل در ماه ژوئن زمان‌بندی مشابهی برای هدست واقعیت افزوده اپل ارائه کرد و گفت که احتمالا بین ماه آوریل تا ژوئن سال آینده میلادی عرضه خواهد شد.

حال طبق گزارش اخیر، مرحله دوم آزمایش‌های اولیه هدست واقعیت افزوده اپل تکمیل شده و آماده وارد شدن به مرحله اولیه تولیده انبوه است.

اولین تولید هدست واقعیت افزوده اپل ممکن است کمی بزرگتر، اما مشابه هدست Oculus Rift طراحی شده باشد، با این حال طی چند سال آینده تغییر خواهد کرد و عینک زیباتری عرضه خواهد شد.

در سال‌های اخیر اپل پلتفرم واقعیت افزوده خود را توسعه داده و توانسته که چندین قابلیت بر مبنای واقعیت افزوده در آی او اس و آیپد او اس ارائه دهد که راه را برای عینک‌های اپل هموار کرده است.

انتظار نمی‌رود هدست واقعیت افزوده اپل در ابتدای عرضه با قیمت ارزانی به فروش برسد. گزارشی اشاره کرده که این هدست مجهز به حداقل 15 ماژول دوربین، قابلیت ردیابی چشم و شناسایی احتمالی عنبیه خواهد بود و احتمالا با قیمت 2000 تا 3000 دلار عرضه خواهد شد.

گزارش‌های بسیاری نشان می‌دهند که هدست AR اپل از بالاترین فناوری و قابلیت‌های واقعیت افزوده و مجازی استفاده می‌کند تا بهترین تجربه برای بازی‌های ویدیویی و ارائه محتوا بر مبنای واقعیت مجازی را ایجاد کند.

این هدست احتمالا مجهز به نمایشگرهایی با وضوح بالا خواهد بود و از سیستم صوتی بلندگوهای سینمایی بهره خواهد برد. این سیستم صوتی موجب می‌شود که کاربر تفاوت صدای دنیای واقعی و دنیای مجازی داخل هدست را تشخیص نداده و غرق در محتوا می‌شود.

گزارشی از بلومبرگ اشاره کرده که در هدست اپل دستیار صوتی سیری به کار خواهد رفت، سیری موجب تعامل هر چه بیشتر کاربر با هدست و عینک واقعیت افزوده اپل خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420