Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
اپل اجازه بازگشت فورتنایت به اپ استور را نمی‌دهد 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل اجازه بازگشت فورتنایت به اپ استور را نمی‌دهد

اپل اجازه بازگشت فورتنایت به اپ استور را نمی‌دهد

اوایل این ماه، قاضی ایوان گونزالس راجرز حکمی صادر کرد مبنی بر اینکه اپل باید به توسعه‌دهندگان اپ استور اجازه دهد که کاربران را به سایر سیستم‌های پرداختی هدایت کنند. در این میان اپل با وجود پذیرش حکم اعلام کرده که اجازه بازگشت فورتنایت به اپ استور را نمی‌دهد.

غیر از این مورد، قاضی دادگاه تقریبا در بقیه موارد طرف اپل را گرفته و به همین دلیل اپل این حکم را پیروزی قطعی خود علیه اپیک دانسته است. این موضوع البته باعث شده تا شرکت اپیک درخواست تجدید نظر در مورد حکم دادگاه کند.

اپل در حال حاضر درخواست اپیک برای بازگرداندن اکانت توسعه‌دهندگان و بازی فورتنایت به اپ استور را رد کرده است. بنا بر حکم صادر شده تصمیم به برگرداندن فروتنایت در اپ استور به اپل واگذار شده است، از طرفی تیم سوئینی مدیر عامل اپیک گیمز، در توییت‌های جدید خود گفته که اپل درخواست آن‌ها را برای بازگشت فورتنایت به اپ استور رد کرده است.

تیم حقوقی اپل در اطلاعیه‌ای جدید اعلام کرده که تا زمان قطعی شدن حکم قاضی اجازه بازگشتن فروتنایت به اپ استور را نخواهند داد. این ادعای اپل یعنی تا زمان خاتمه کامل پرونده حقوقی اخیر همراه با تجدید نظرهای آن که احتمالا تا پنج سال طول خواهد کشید و اپل تا پنج سال آینده می‌تواند فورتنایت را به اپ استور برنگرداند.

بعد از این حکم، سوئینی به طور علنی اعلام کرده که اپیک نمی‌تواند سیستم پرداخت جایگزینی را برای بازگرداندن فورتنایت به  آی او اس ارائه کند.

مدیر عامل اپیک گیمز همچنین ایمیلی به فیل شیلر مدیر اپ استور ارسال کرد و متن کامل آن را توییت کرده است. او در این ایمیل از اپل درخواست کرده تا حساب توسعه‌دهنده آن‌ها را در اپ استور فعال کند، همچنین اپیک گیمز متعهد خواهد بود تا به قوانین و مقررات اپل پایبند باشد.

در این ایمیل ذکر شده که اگر اپل مقررات اپ استور را به‌روز‌رسانی کند، فورتنایت مجددا به این پلتفرم باز خواهد گشت. سوئینی همچنین اشاره کرده که اگر هدف اپل به جای منافع تجاری، صرفا مبتنی بر امنیت و حفظ حریم خصوصی کاربران باشد، این شرکت خواهد توانست زمینه‌های مشترکی با اپل در این مورد داشته باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420