Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
تیم کوک: با تمام توان افشاگران را شناسایی خواهیم کرد 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تیم کوک: با تمام توان افشاگران را شناسایی خواهیم کرد

تیم کوک: با تمام توان افشاگران را شناسایی خواهیم کرد

هفته گذشته مباحثی از یک جلسه خصوصی شرکت اپل در تالار شهر سان فرانسیسکو به مطبوعات راه پیدا کرد و موضوعاتی مثل دورکاری کارکنان و نبرد حقوقی اپل علیه اپیک لو رفت. پس از این رخداد یادداشتی از طرف تیم کوک به کارمندان منتشر شد که درباره افشای اطلاعات این شرکت هشدار میداد.

تیم کوک بعد از این اتفاق به کارکنان شرکت ایمیلی فرستاده و به کسانی که موضوعات جلسه را لو داده‌اند، اخطار داده است. متن نامه تیم کوک از این قرار است:

دوستان

ارتباط با شما در جلسه جهانی کارکنان در روز جمعه بسیار عالی بود. موارد زیادی برای ابراز خوشحالی و جشن گرفتن وجود دارد که شامل خط تولید محصولات جدید شگفت انگیز شرکت اپل و ارزش‌های ما درباره تغییرات آب و هوا، برابری نژادی و حریم خصوصی است. همچنین این جلسه فرصت خوبی بود تا بتوانیم به دستاوردهای شرکت فکر کرده و درباره آنچه در ذهن داریم بحث و تبادل نظر کنیم.

می‌دانم که شما هم از نشت اطلاعات مطالب جلسه به خبرنگاران ناراضی و ناراحت شده‌اید. می‌خواهم بدانید که من نیز در این ناراحتی  شریک هستم، این فرصت‌ها برای ایجاد ارتباط به عنوان یک تیم بسیار با اهمیت هستند.من به شما اطمینان می‌دهم که تمام تلاش خود را برای شناسایی افشاگران به کار خواهیم برد، زیرا همان‌طور که می‌دانید افشای اطلاعات محرمانه از جمله IP محصولات یا جزئیات یک جلسه محرمانه قابل تحمل نیست. می‌دانیم که این فراد تعداد کمی هستند و قطعا به اینجا تعلق ندارند.

همچنین از شما به خاطر همه تلاش‌هایتان برای ایجاد محصولات واقعی و رساندن آن‌ها به دست مشتریان تشکر می‌کنم. ما دیروز آی او اس 15، آیپد او اس 15 و واچ او اس 8 را منتشر کردیم و روز جمعه برخی محصولات باور نکردنی خود را با جهان به اشتراک گذاشتیم. چیزی بهتر از این نیست. ما همچنان به سنجش سهم خود در تغییر زندگی، تقویت ارتباطات و انجام کارهایی برای ارائه جهانی بهتر ادامه خواهیم داد.

تیم

 

کوک نشت اطلاعات محرمانه جلسه روز جمعه را با افشای IP محصول و معرفی محصولی که بیشترین اطلاعات و جزئیات آن به مطبوعات راه یافته، مقایسه کرده است. در این نامه کاملا مشخص شده که تیم کوک قاطعانه به دنبال شناسایی افشاگران بوده و آن‌ها را متعلق به شرکت اپل نمی‌داند.

اپل مدت‌ها است که با چالش برگرداندن کارکنان بر سرکارها با چالش مواجه شده است. از طرف دیگر این شرکت در طول چند سال گذشته نتوانسته افشاگران اطلاعات حساس و حیاتی خود را شناسایی کند. این موضوع باعث شده تا بسیاری از اطلاعات حساس، حتی اطلاعات داخلی شرکت اپل نیز لو برود. از طرف دیگر افشای اطلاعات محرمانه مربوط به جلسه هفته گذشته باعث جنجال در میان کارکنان شده است و همین موضوع باعث شده تا اپل تلاش خود را برای شناسایی افشاگران به کار گیرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420