لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مارک گورمن: کنفرانس امشب منتظر مک و آیپد نباشید! [آپدیت شد]

مارک گورمن: کنفرانس امشب منتظر مک و آیپد نباشید! [آپدیت شد]

مارک گورمن تحلیلگر خبرگزاری بلومبرگ اعلام کرده که شرکت اپل در جریان رویداد California Streaming هیچ اطلاعاتی از مک و آیپد جدید نمی‌دهد.

برخی از شایعاتی که میان کاربران پیش از این رویداد برگزار شده بود، احتمال معرفی آیپد و مک جدید را مطرح کرده‌ بودند، اما حالا مارک گورمن ادعا کرده که اپل در جریان این رویداد هیچ خبری از مک و آیپد نمیدهد.

بر اساس ادعای این تحلیلگر شرکت اپل تصمیم دارد تا در جریان کنفرانس امشب فقط روی آیفون ۲۰۲۱ یا همان آیفون ۱۳ اپل واچ سری ۷ و ایرپاد ۳ تمرکز کند و زمان دیگری را در سال ۲۰۲۱ برای رونمایی از مک و آیپد در نظر خواهد گرفت.

این تحلیلگر تاکیید کرده که دومین کنفرانس پاییزی شرکت اپل در سال ۲۰۲۱ که در ماه اکتبر برگزار می‌شود، زمان مناسب برای تمرکز اپل روی رونمایی از مک و ایپد جدید خواهد بود. آیپد نسل ۹ به همراه نسل جدید مک بوک‌های مبتنی بر پردازنده‌های اپل سیلیکون M1X در جریان این رویداد رونمایی و آماده عرضه به بازار می‌شوند.

در حقیقت شرکت اپل مک بوک‌های جدید را در جریان کنفرانس سپتامبر رونمایی نمی‌کند. روند سال‌های گذشته نیز نشان از آن دارد که کنفرانس سپتامبر هر سال به معرفی آیفون و اپل واچ اختصاص داشته است و اپل فقط در سال ۲۰۲۰ و تاخیرهای ناشی از شیوع کرونا اقدام به رونمایی از آیفون‌های جدید در جریان رویداد اکتبر کرده بود.

اپل در ماه اکتبر هر سال معمولا روی معرفی کامپیوترهای مک تمرکز میکند و آیپدها را نیز معمولا در جریان کنفرانس‌های بهار که در مارس برگزار می‌شود یا کنفرانس دوم پاییزی که در اکتبر برگزار می‌شود موکول خواهد کرد.

با توجه به این موضوعات می‌توان به این نتیجه رسید که شرکت اپل تصمیم دارد تا در جریان کنفرانس امشب تنها سه محصول سخت افزاری جدید را معرفی کند که به خودی خود از مهم ترین و استراتژیک‌ترین محصولات شرکت اپل به حساب می‌آیند.

آپدیت: کنفرانس California Streaming برخلاف گفته‌های مارک گورمن زمان مناسب برای رونمایی از دو مدل از آیپد‌های جدید بود و شرکت اپل در جریان آن از آیپد نسل ۹ و ایپد مینی ۶ رونمایی کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373