Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
کره جنوبی دیگر سیستم پرداخت اپل و گوگل را قبول ندارد 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کره جنوبی دیگر سیستم پرداخت اپل و گوگل را قبول ندارد

کره جنوبی دیگر سیستم پرداخت اپل و گوگل را قبول ندارد

دولت کره جنوبی اخیرا یک قانون جدید تصویب کرده و طی آن اعلام کرده که دیگر سیستم پرداخت اپل و گوگل برای ارائه اپلیکشین‌ها و بازی‌ها در اپ استور و پلی استور قبول ندارد.

بر اساس گزارش خبرگزاری وال استریت ژورنال دولت کره جنوبی به دنبال قانونمندسازی روند پرداخت شرکت‌های الکترونیکی است و به دنبال ایجاد یک رگولاتوری ویژه برای تنظیم مقررات فعالیت شرکت‌های دیجیتالی است. محتوای دیجیتالی فروخته شده از این پس باید با سیستم پرداختی شرکت‌های مختلف ارائه شوند و همه شرکت‌ها باید اجازه رقابت برای ارائه خدمات به کاربران را داشته باشند.

این قانون روی فعالیت و ارائه اپلیکشن‌های عرضه شده توسط گوگل و اپل نیز تاثیر گذاشته است. از این پس اپل و اپ استور و پلی استور نمی‌تواننند به صورت اختصاصی امکان پرداخت هزینه اپلیکیشن‌ها را به کاربران خود ارائه دهند. این در حالی است که کاربران در کره جنوبی از این پس از باید بتوانند از سرویس‌های ویژه برای پرداخت در اپ استور و گوگل پلی استفاده کنند.

سیستم پرداخت اپل و گوگل در دو فروشگاه مهم نرم افزار موبایل به گونه‌ای است که هیچ توسعه‌دهنده یا ارائه دهنده خدمات نمی‌تواند با آن‌ها رقابت کند که این موضوع بارها باعث شده تا شرکت‌های مختلف و سازمان‌های دولتی در کشورهای مختلف اپل و گوگل را به انحصارطلبی متهم کنند.

از طرف دیگر اپل به دلیل عدم ارائه خدمات سایدلود در آیفون‌ها بیشتر تحت اتهام انحصارطلبی قرار گرفته است. در حال حاضر تصویب قانون جدید در کره جنوبی به هیچ وجه به اپل و گوگل خوش نیامده و همین موضوع باعث شده تا این دو کمپانی بیانیه‌هایی را در این زمینه نیز صادر کنند.

گوگل در بیانیه‌ای اعلام کرده که محدودیت‌های ویژه‌ای برای عرضه اپلیکشین‌های ارائه شده توسط توسعه‌دهندگان کره جنوبی ایجاد می‌کند.

از طرف دیگر شرکت اپل نیز اعلام کرده که تصویب این قانون می‌تواند باعث افزایش میزان قربانی شدن کاربران این شرکت در برابر حملات سایبری و کلاهبرداری‌های اینترنتی شود.

با وجود این مسئله هنوز مشخص نیست که تغییرات اعمال شده برای کاربران و توسعه دهندگان کره جنوبی پس از تصویب این قانون به چه صورت خواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420