Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
ایرپاد نسل ۲ یا نسل ۳ ؟ کدام یک راحت‌تر در گوش قرار می‌گیرید؟ 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایرپاد نسل ۲ یا نسل ۳ ؟ کدام یک راحت‌تر در گوش قرار می‌گیرید؟

ایرپاد نسل ۲ یا نسل ۳ ؟ کدام یک راحت‌تر در گوش قرار می‌گیرید؟

یکی از چالش‌هایی که بسیاری از کاربران تا به امروز با آن مواجه بود‌ه‌اند، مربوط به سازگاری ایرپاد با شکل گوش و قرار گیری درست آن است. بسیاری از کاربران از افتادن ایرپاد از گوش هراس دارند و حالا سوال اصلی این است که ایرپاد نسل ۲ در این موضوع عملکرد بهتری دارد یا ایرپاد نسل ۳.

شرکت اپل همواره ادعا کرده که با شناسایی و تشخیص گوش تعداد زیادی از انسان‌ها به طراحی مشخص ایرپادها رسیده است. ایرپاد نسل ۲ و نسل ۳ همانند تمامی ایرپادهایی که تا به امروز شرکت اپل اقدام به طراحی و توسعه آن‌ها کرده بر اساس ظاهر و معماری گوش اکثریت انسان‌ها طراحی و توسعه داده شده است تا بهترین حالت ممکن در گوش کاربران قرار بگیرد. این در حالی است که هنوز بسیاری از کاربران این موضوع را قبول ندارند و ایرپادها را با گوش خود ناسازگار می‌دانند.

در این میان وب سایت 9to5mac اقدام به راه‌اندازی یک نظرسنجی کرده است و طی آن از کاربران پرسیده که کدام یک از ایرپادهای نسل ۲ و ۳ راحت‌تر و بهتر روی گوش قرار می‌گیرد.

در نتیجه این نظرسنجی ۳۳.۲۱ درصد از شرکت‌کنندگان اعلام کرده‌اند که ایرپاد ۲ به بهترین شکل روی گوش آن‌ّا قرار می‌گیرد. از طرف دیگر ۲۵.۵۲ درصد اعلام کرده‌اند که ایرپاد ۳ روی گوش آن‌ها بهتر قرار می‌گیرد و ۱۸.۷۵ درصد هیچ از ایرپادها را سازگار با گوش خود نمی‌دانند. ۲۲.۵۲ درصد نیز به سوال پاسخ نداده‌اند و می‌خواستند تا نتایج نظرسنجی را ببینند.

ایرپاد نسل ۲ یا نسل ۳ ؟ کدام یک راحت‌تر در گوش قرار می‌گیرید؟

نتایج این نظرسنجی تا حدی متفاوت است که نمی‌توان به طور دقیق گفت که کدام یک از ایرپادها مناسب گوش کدام یک از کاربران است. این موضوع نشان می‌دهد که ایرپاد بسته به ظاهر گوش ممکن است عملکردی کاملا متفاوت داشته باشد و به همین دلیل بهتر است هر فرد بسته به گوش خودش این محصول را خریداری کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420