Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
ایرپاد پرو ۲ احتمالا با اسپیکر زیر کیس شارژ تولید می‌شود 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایرپاد پرو ۲ احتمالا با اسپیکر زیر کیس شارژ تولید می‌شود

ایرپاد پرو ۲ احتمالا با اسپیکر زیر کیس شارژ تولید می‌شود

شایعات اخیر منتشر شده پس از رونمایی از ایرپاد نسل ۳ توسط اپل نشان داده که احتمالا شرکت اپل در تلاش است تا ایرپاد پرو ۲ را با اسپیکر زیر کیس شارژ طراحی و تولید کند.

مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ تا پیش از این ادعا کرده بود که شرکت اپل به زودی ایرپاد پرو ۲ را رونمایی و آماده عرضه به بازار می‌کند. در این میان وب سایت MacRumors در گزارشی ویژه از طرف یک منبع خبری به نام Xerxes اعلام کرده که نسل دوم ایرپاد پرو قرار است با تغییراتی ویژه در ظاهر و قابلیت‌ها طراحی شود.

بر اساس این شایعات ایرپاد پروی جدید دارای اسپیکر زیر کیس شارژ است که برای بهبود قابلیت Find My توسعه یافته است. این قابلتی به کاربران این اجازه را می‌دهد که با فعال کردن Find My در ایرپاد گم شده، صدای آن را در فواصل دورتر نیز بشنوند رو راحت‌تر آن را پیدا کنند. تا پیش از این شبکه یاد شده به کاربران این امکان را می‌داد تا از طریق ایرپاد سمت راست  و چپ صدای دریافتی را ردیابی کنند.

ایرپاد جدید همچنین ممکن است دارای جایگاه ویژه برای بند باشد و امکان اتصال بندهای مختلف را به کاربران بدهد. این ایرپادهای جدید احتمالا فاقد سنسور اپتیکال در زیر هر یک از گوشی‌ها است. اپل این سنسورها را به بخش تشخیص پوست روی گوش تغییر داده بود.

این ایرپاد جدید احتمالا قرار است با سازگاری با شبکه Find my از طریق آی او اس ۱۶ قابل استفاده خواهد بود. اما ممکن است اپل این محصول را در مدت زمان زودتری در اختیار تمام کاربران قرار دهد.

در این گزارش همچنین آمده که شرکت اپل تصمیم دارد تا بندهای اختصاصی را برای ایرپادهای جدید آماده فروش کند که یکی از اکسسوری‌های جدید برای سری محصولات ایرپاد به حساب می‌آید. با این وجود هنوز شرکت اپل ادعای دقیقی در مورد نحوه عرضه این محصول به بازار جهانی نکرده است و معلوم نیست که این محصول چه زمانی آماده عرضه به بازار جهانی خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420