لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل از ایرپاد ۳ رونمایی کرد

اپل از ایرپاد ۳ رونمایی کرد

شرکت اپل در جریان کنفرانس Unleashed از ایرپاد نسل ۳ همراه با طراحی جدید و امکان پشتیبانی از قابلیت adaptive EQ رونمایی کرد.

ایرپاد سه طراحی شبیه به ایرپاد پرو را به ارث برده است، اما مجهز به قابلیت حذف نویز اکتیو نیست. این محصول امکان دوام باتری با ۳۰ ساعت به صورت مجموع را دارد و اپل آن را با قیمت ۱۷۹ دلار آماده عرضه کرده است. پشتیبانی از Spatial audio یکی از مشخصه‌های ایرپاد نسل ۳ به حساب می‌آید که باعث می‌شود تا کاربران تجربه‌ای کاملا متفاوت برای گوش کردن به محتوای صوتی داشته باشند.

ایرپاد نسل ۳ بزرگترین تغییر در طراحی را از سال ۲۰۱۶ داشته است و اپل به طور کل طراحی این سری از محصولات خود را وارد مرحله‌ای جدید کرده است. پشتیبانی از Dolby Atmos در کنار سرویس اپل موزیک نیز باعث می‌شود تا دارندگان ایرپاد نسل ۳ امکاناتی بی‌نظیر در زمینه گوش کردن به موسیقی و تماشای فیلم‌های پشتیبانی شده را داشته باشند.

این ایرپاد جدید امکان برقراری تماس‌های با کیفیت‌تر را از طریق فیس تایم دارد و امکان بهتری را برای تماس‌های صوتی و تصویری ایجاد می‌کند.

این ایرپاد جدید دارای امکان مقاومت در برابر نفوذ آب و عرق نیز هست، البته شرکت اپل در مورد استانداردهای مربوط به مقاومت نفوذ مایعات در این محصول حرفی به میان نیاورده است و معلوم نیست که ایرپاد جدید تا چه میزان در برابر خطرات آب خوردگی مقاومت نشان خواهد داد.

اپل در طراحی ایرپاد نسل ۳ رابط کاربری هپتیک تاچ را حذف کرده و به جای آن از سنسورهای کنترلی حساس به فشار که مشابه ایرپاد پرو هستند پرده برداشته است.

شرکت اپل این محصول را در جریان کنفرانس Unleashed رونمایی کرده و قرار است در هفته آینده فروش عمده آن را آغاز کند. این محصول با قیمت ۱۷۹ دلار آماده عرضه شده است.

گفتنی است که تمامی شایعات در مورد مشخصات ایرپاد نسل ۳ درست بودند و اطلاعاتی که در طول یک سال گذشته در مورد این محصول منتشر شده دقیقا با واقعیت مطابق بوده‌اند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420