Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
ایرپاد ۳ آماده رونمایی برای هفته آینده است 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایرپاد ۳ آماده رونمایی برای هفته آینده است

ایرپاد ۳ آماده رونمایی برای هفته آینده است

گزارش‌های منتشر شده اخیر حاکی از آن است که شرکت اپل آماده رونمایی از ایرپاد ۳ در هفته آینده است و احتمالا در جریان رویداد اکتبر ۲۰۲۱ این محصول رونمایی خواهد شد.

بر اساس گزارش‌ها و شایعات منتشر شده شرکت اپل تصمیم دارد تا در جریان رویداد اکتبر خود که با عنوان Unleashed از مک بوک پرو جدید با طراحی متفاوت همراه با برخی از محصولات جدید رونمایی کند. این شرکت احتمالا از تراشه M1X در جریان این رویداد رونمایی می‌کند که قرار است نسخه‌ای جدید و بهبود یافته از تراشه M1 معرفی شده در سال ۲۰۲۰ باشد.

در این میان گزارش‌ها حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا از ایرپاد ۳ نیز در جریان رویداد Unleashed رونمایی کند. بر اساس گزارش‌هایی که در طول یک سال گذشته منتشر شده، شرکت اپل ایرپاد ۳ را شبیه ایرپاد پرو طراحی کرده است و در گوشی‌های راست و چپ آن، ساقه‌های کوتاه‌تر همراه با جایگاه بزرگ‌تر برای درایورها در نظر گرفته است. این محصول البته قابلیت هوشمند حذف نویز فعال را ندارد و نمی‌تواند صدای محیط را از محتوای در حال پخش از آیفون یا دستگاه‌های دیگر متصل شده از طریق درگاه بلوتوث تمیز دهد.

ایرپاد ۳ همچنین در شایعات منتشر شده توسط کاربری با عنوان @PandaIsBald در شبکه اجتماعی Weibo چین نیز منتشر شده است. این کاربر اعلام کرده که شرکت اپل احتمالا این محصول را در جریان رویداد اکتبر ۲۰۲۱ رونمایی خواهد کرد و این موضوع را تایید کرده است.

پیش بینی می‌شود که شرکت اپل قابلیت شارژ بی‌سیم را همانند آنچه تا پیش از این در ایرپاد نسل ۲ آماده عرضه کرده بود در ایرپاد ۳ نیز تعبیه کند و امکان استفاده بهینه از این محصول را فراهم کند.

ایرپاد سه احتمالا پس از عرضه پایانی خواهد بود بر فرایند عرضه ایرپاد نسل ۲ که با طراحی ابتدایی آماده تولید و عرضه شده بود. پس از ایرپاد ۳ دیگر شرکت اپل به سمت تولید محصولات با طراحی گذشته نخواهد رفت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420