Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
برنامه اپل برای تعویض ایرپاد پرو تغییر کرد 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

برنامه اپل برای تعویض ایرپاد پرو تغییر کرد

برنامه اپل برای تعویض ایرپاد پرو تغییر کرد

اپل به تازگی برنامه خود را برای تعویض ایرپاد پرو  تغییر داده است؛ این برنامه از اکتبر ۲۰۲۰ یعنی زمان رونمایی از ایرپاد پرو تا به امروز تغییر نکرده بود.

در اکتبر ۲۰۲۰، اپل یک برنامه خدماتی برای رسیدگی به مشکلات ایرپاد پرو از جمله خرابی‌های مربوط به گیرکردن روی یک صدای خاص، خش خش کردن صدا یا مشکلات مربوط به حذف نویز فعال را معرفی کرد و گفت که در این برنامه، تا دو سال خدمات پس از فروش را به خریداران ایرپاد پرو ارائه می‌دهد.

اپل اکنون این برنامه را تغییر داده و با آغاز ماه اکتبر ۲۰۲۱ مفاد آن را آپدیت کرده است، همچنین در صفحه اطلاعات تکمیلی این برنامه، پشتیبانی از ایرپادهای پرو دارای مشکل فنی به سه سال بعد از فروش محصول افزایش داده شده است.

طبق این برنامه، مشتریانی که ایرپادهای عرضه شده در سال ۲۰۱۹ را خریداری کرده‌اند تا سال ۲۰۲۲ تحت پوشش این خدمات قرار می‌گیرند و افرادی که ایرپاد پرو خود را در سال ۲۰۲۰  خریداری کرده‌اند، می‌توانند تا سال ۲۰۲۳  از خدمات تعمیر یا تعویض استفاده کنند.

این برنامه شامل ایرپاد پروهایی با مشکلات زیر می‌شود:

  • گیر کردن روی صدای خاص یا خش خش کردن صدا که در محیط‌های شلوغ، هنگام ورزش یا مکالمه با تلفن همراه رخ می‌دهد.
  • مشکل در حذف نویز فعال که شامل کاهش صدای بیس یا افزایش صدای پس‌زمینه مثل سر و صداهای خیابان یا هواپیما می‌شود.

کاربرانی که ایرپاد پرو آن‌ها مشکل دارد، می‌توانند به  اپل یا خدمات مجاز آن مراجعه کرده و از سرویس رایگان این شرکت استفاده کنند. اپل می‌گوید قبل از ارائه خدمات به کاربرانی که مراجعه می‌کنند، برای اطمینان از واجد شرایط بودن آن‌ها،  ابتدا ایرپاد پرو را بررسی کنند.

گفتنی است که هر کدام از هدفون‌های چپ یا راست ایرپاد که مشکل داشته باشند با هدفون جدید تعویض می‌شوند،  همچنین این برنامه فقط برای ایرپادهای پرو ارائه شده و شامل ایرپاد یا ایرپاد مکس نمی‌شود.

نکته مهم: این خدمات تنها توسط شرکت اپل در فروشگاه‌های رسمی این کمپانی انجام می‌شود. از آنجایی که اپل صرفا در چند کشور خاص امکان ارائه این خدمات به صورت رسمی را دارد، درصورت مواجه شدن این مشکل برای کاربران ایرانی، باید ایرپاد پروی خود را به نزدیک‌ترین اپل استور رسمی در خارج از کشور تحویل دهند.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420