لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

24 فوریه روز تولد استیو جابز – بنیان‌گذار اپل

24 فوریه روز تولد استیو جابز – بنیان‌گذار اپل

 استیو جابز، بنیان‌گذار و مدیر عامل اجرایی شرکت اپل در روز 24 فوریه 1955 به دنیا آمد.

جابز در طول عمر حرفه‌ای خود توانست کمپانی اپل را به یکی از موفق‌ترین شرکت‌های تجاری دنیا تبدیل کند و در عین حال محصولاتی انقلابی نظیر کامپیوترهای مک، آیپد و آیفون را تولید کند.

در حقیقت استیو جایز یکی از نابغه‌های عصر خود در زمینه تجاری سازی محصولات بود. وی بر این باور بود که تا زمانی که مردم از محصولی که یک شرکت تولید می‌کنند، آگاهی کامل نداشته باشند، تمایلی به خرید آن نخواهند داشت. او با شیوه‌های تبلیغاتی مختلف نظیر برگزاری رویدادها و توضیح محصولات توانست محصولاتی نظیر کامپیوترهای شخصی، تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها را در زندگی روزمره انسان‌ها جای دهد.

علاوه بر زندگی انسان‌ها، استیو جایز حتی صنایع مختلف را نیز تخت تأثیر قرار داد. تولید ایپاد و آیتیونز باعث شد تا صنعت موسیقی به طور کامل تغییر یابد و از طرف دیگر، توسعه کامپیوترهای شخصی و همچنین تلفن‌های هوشمند باعث شدند تا در سراسر دنیا تعداد بسیار زیاد از افراد در زمینه‌های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری وارد بازار کار شوند.

استیو جابز در سال 1976 به همراه استیو وزنیاک و رونالد وین شرکت اپل را در گاراژ خانه شخصی خود تأسیس کرد. با این حال مدت زمان زیادی طول نکشید که این کمپانی کوچک به یکی از پول‌سازترین شرکت‌های دنیا تبدیل شد و در کنار سود تجاری بسیار زیاد توانست سبک زندگی انسان‌های امروزی را تغییر دهد.

خلاقیت و نوآوری از جمله مهم‌ترین خصوصیات جابز در زندگی حرفه‌ای بود. همین مسئله باعث شد تا حتی در دوران اخراج دوازده ساله وی از اپل در بین سال‌های 1985 تا 1997، او بتواند در زمینه‌های تجاری دیگر نیز به طور موفق کار کند تا حدی که مدیران وقت اپل برای بار دیگر اقدام به بازگرداندن جابز به این کمپانی کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373