لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مجموعه‌ای از اکسسوری فیتنس پلاس در وب سایت اپل آماده عرضه شد

مجموعه‌ای از اکسسوری فیتنس پلاس در وب سایت اپل آماده عرضه شد

 اپل اکسسوری فیتنس پلاس را برای کمک به کاربران این سرویس طراحی کرده که موجب بهینه‌سازی روند تناسب‌اندام از طریق تمرینات مخصوص می‌شود.

تمرینات ارائه شده در سرویس فیتنس پلاس به تجهیزات خاصی نیاز ندارد؛ اما ممکن است در برخی از ورزش‌های خاص به وسایلی مثل دمبل، تشک یوگا، دوچرخه ثابت، دستگاه قایقرانی و تردمیل نیاز باشد.

به همین منظور فروشگاه آنلاین اپل لیست تمرین‌های انتخابی را در فروشگاه آنلاین خودش برای اولین بار ارائه می‌کند. لیست اکسسوری فیتنس پلاس شامل تجهیزات ورزشی با اکسسوری‌های یوگا هستند. اکسسوری‌های یوگا شامل یک تشک یوگا با نام انگلیسی Manduka eKOlite Yoga Mat با قیمت 77.95 دلار، یک تشک یوگای Manduka 6 mm میلی متری با قیمت 119.95 دلار و یک بلوک یوگای چوب پنبه‌ای با قیمت 19.95 دلار است.

طبق توصیف لیست، تشک یوگای Manduka eKOlite دارای سطح سازگار با محیط زیست همراه با تخریب و جذب شدن است. همچنین تشک یوگای Manduka 6 mm گران‌ترین تشک عملکردی بسیار متراکمی است که دارای سطح وسیع با بالشتک بی‌نظیر که تضمین‌شده هرگز فرسوده نمی‌شود. 

بلوک یوگای چوب پنبه‌ای از جنس چوب پنبه پایدار ساخته شده و سطح بسیار مستحکمی را ارائه می‌دهد. آنچه مشخص است اینکه اپل قصد دارد اکسسوری اپل فیتنس پلاس را با 10 دسته تمرین شامل تمرینات HIIT، قدرت و دوچرخه‌سواری و موارد بیشتری در فروشگاه آنلاین خود ارائه دهد.

تمرینات فیتنس پلاس با قیمت ماهیانه 9.99 دلار یا 79.99 دلار سالیانه در دسترس خواهد بود. با پرداخت این مبلغ حداکثر 6 نفر از اعضای خانواده می‌توانند از خدمات تناسب‌اندام استفاده کنند. همچنین فیتنس پلاس شامل بسته نرم افزاری Apple One premier است که قیمت ماهیانه آن 29.99 دلار است و این بسته اپل موزیک، اپل تی وی پلاس، اپل آرکید، اپل نیوز پلاس و 2TB فضای ذخیره سازی آیکلود را ارائه می‌کند.

لازم به ذکر است که با خرید اپل واچ سری 3 یا جدیدتر، اپل یک دوره آزمایشی سه ماهه رایگان از سرویس فیتنس پلاس ارائه می‌دهد. واچ او اس 7.2 شامل پشتیبانی از اپل فیتنس پلاس است. آپدیت این سرویس روز دوشنبه 14 دسامبر همراه با انتشار فیتنس پلاس منتشر خواهد شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت