لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین تصویر از یک قطعه الکترونیکی مربوط به آیفون ایکس پلاس فاش شد!

اولین تصویر از یک قطعه الکترونیکی مربوط به آیفون ایکس پلاس فاش شد!

 اخیراً تصویری از یک قطعه الکترونیکی مربوط به یک تلفن هوشمند منتشر شده است که بسیاری آن را به آیفون ایکس پلاس نسبت داده‌اند.

بر اساس شایعات پیشین آیفون ایکس پلاس قرار بود با پنل نمایشگر اولد و همچنین سایز 6.5 اینچ به عنوان یک فبلت پرچم‌دار از سری تلفن‌های هوشمند آیفون به دنیا عرضه شود.

تالار گفتمان وب سایت MacX اولین جایی است که این تصویر منتشر شده است که نشان از یک پنل اتصالی با سایز نزدیک به 6.5 اینچ برای یک دستگاه با نمایشگر لمسی و قابلیت اتصال به قلم استایلوس دارد. بر اساس ادعای منتشر کننده، منبع اصلی این تصویر در یکی از کارخانه‌های شرکت ال جی است که در ویتنام واقع شده است.

تصویر یا شده نشان دهنده بخش دیجیتایزر یک تلفن هوشمند است که با طراحی کاملاً مشابه با آیفون ایکس ساخته شده است. این در حالی است که سایز این دستگاه نسبتاً بزرگ‌تر بوده و همچنین فرورفتگی دوربین ترودپت یا همان Notch در آن کوچک‌تر شده است. در انتهای این قطعه الکترونیکی می‌توان کابل‌های فلت انعطاف پذیر مناسب برای اتصال به برد اصلی را دید.

با زوم کردن در تصویر مشخص شده که تاریخ ساخت این قطعه مربوط به هفته چهل و ششم سال 2017 است که به طور مشخص در اواسط نوامبر سال گذشته است. همین مسئله می‌تواند نشانه‌ای مهم از تلاش اپل برای تولید آیفون ایکس پلاس در روزهای ابتدایی عرضه آیفون ایکس باشد.

تا پیش از این اپل در تولید آیفون ایکس، با شرکت سامسونگ برای تأمین پنل‌های اولد همکاری کرده بود. اما اخبار تائید شده توسط خبرگزاری‌های معتبر اعلام کرده بودند که اپل در سال جدید میلادی تصمیم دارد تا با شرکت ال جی برای تولید محصولات خود همکاری کند.

شباهت‌های بسیار زیاد در طراحی قطعه یاد شده باعث شده تا همچنان تحلیلگران بر این باور باشند که فبلت 6.5 اینچی اپل در سال 2018 همچنان با همان نام آیفون ایکس پلاس به بازار عرضه می‌شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420