لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رشد تمایل کاربران به خرید آیفون‌ها دو رقمی شد

رشد تمایل کاربران به خرید آیفون‌ها دو رقمی شد

شرکت اپل به تازگی گزارش مالی فصل سوم مالی ۲۰۲۱ را منتشر کرده است که طی آن تیم کوک مدیر عامل این کمپانی خبر از رشد دو رقمی تمایل کاربران به خرید ایفون‌ها داده است.

تیم کوک ادعا کرده که در این بازه زمانی، تعداد کاربران آیفون که تمایل به خرید آیفون‌های جدید می‌گیرند، به صورت همزمان با کاربران اندروید که به آیفون مهاجرت می‌کنند افزایش پیدا کرده است و همین موضوع باعث شده تا رشد فروش این تلفن‌های هوشمند از رقبای خود سبقت بگیرد.

مدیر عامل اجرایی اپل اعلام کرد که فروش آیفون ۱۲ و تلفن‌های هوشمند زیرمجموعه آن در فصل سوم مالی ۲۰۲۱ بیشترین بازدهی فروش را تجربه کرده‌اند. فروش آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس نیز در این بازه به شکلی ویژه افزایش داشته است.

تیم کوک روند کلی فروش تلفن‌های هوشمند آیفون را به دلیل پشتیبانی آیفون ۱۲ از فناوری 5G بسیار قوی دانسته و اعلام کرده که شرکت اپل عملا پرچمدار تولید کنندگان محصولات 5G در بازار جهانی بوده است و همین موضوع باعث شده تا حتی رشد تمایل کاربران برای خرید آیفون‌ها در برخی از کشورها دو رقمی شود.

البته تیم کوک آمار دقیق فروش تک به تک مدل‌های ایفون را اعلام نکرده است. این مسئله به تصمیم‌های اپل از سال ۲۰۱۸ به بعد مربوط است که س از کاهش میزان فروش آیفون XR باعث شد تا اپل آمار کلی از درآمد فروش آیفون‌های خود را اعلام کند و اطلاعات جزئی‌تر در مورد فروش تلفن‌های هوشمند خود را ارائه ندهد.

شرکت اپل طی گزارش مالی اخیر خود تلاش کرده تا میزان فروش محصولات و درآمد کلی خود را در دوره شیوع کرونا بسیار بالا نشان دهد و اعلام کند که همچنان موفق‌ترین شرکت فعال در حوزه فناوری است که می‌تواند محصولات الکترونیکی و دیجیتالی را در بازار جهانی به فروش برساند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373