لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک او اس بیگ سور ۱۱.۱ و ۱۱.۲ همچنان با اتصال مانیتور های اکسترنال مشکل دارد

مک او اس بیگ سور ۱۱.۱ و ۱۱.۲ همچنان با اتصال مانیتور های اکسترنال مشکل دارد

شرکت اپل به تازگی مک او اس بیگ سور ۱۱.۲ را به عنوان یک آپدیت جدید آماده عرضه به کاربران کرده است؛ اما حالا مشخص شده که کاربران همچنان با مشکل اتصال مانیتور های اکسترنال و کامپیوترهای مبتنی بر اپل سیلیکون در این نسخه مواجه هستند.

تا پیش از این اپل مک او اس بیگ سور ۱۱.۱ را آماده عرضه کرده بود که مشخص شده بود بسیاری از کاربران برای اتصال مانیتور های اکسترنال با مشکل مواجه هستند؛ اما اپل در عرضه آپدیت جدید روز گذشته تاکید کرده بود که این مشکل را برطرف کرده است و کاربران می‌توانند از این پس بدون مشکلات یاد شده از دستگاه‌های خود استفاده کنند.

در این میان گزارش‌هایی که کاربران در شبکه‌های اجتماعی توییتر و Reddit منتشر کرده‌اند حاکی از آن است که این مشکل در نسخه ۱۱.۲ همچنان برطرف نشده است. در صورت به روز رسانی همچنان کاربران نمی‌توانند مانیتورهای اکسترنال را به صورت بهینه برای انتقال تصویر از کامپیوترهای مبتنی بر اپل سیلیکون و پردازنده M1 مورد استفاده قرار دهند.

گفتنی است که این یکی از مشکلات کاربردی بزرگ در آپدیت‌های جدید مک او اس بیگ سور برای کامپیوترهای اپل سیلیکون است. این مشکل باعث شده تا کاربران با دردسرهای بسیار زیادی مواجه شوند. تا به امروز بسیاری از کاربران مشکلات زیادی را در مورد نحوه کاربری با کامپیوترهای مبتنی بر اپل سیلیکون را منتشر کرده‌اند که بسیاری از کارها را به صورت درست در این کامپیوترها قابل اجرا و استفاده نیستند.

هر چند که این تنها مشکل مک او اس بیگ سور و کامپیوترهای مبتنی بر معماری اپل سیلیکون نیست و تا به امروز گزارش‌های بسیار زیادی در مورد عدم کاربری درست این محصولات توسط کاربران مختلف منتشر شده است با این حال امید می‌رود که شرکت اپل با انتشار آپدیت و به روز رسانی‌های مختلف بتواند روند کاربری از این دستگاه‌ها را به صورت پایدار توسعه دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420