لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون‌ها باعث مزاحمت برای پلیس شده‌اند

آیفون‌ها باعث مزاحمت برای پلیس شده‌اند

پلیس شهر ال کگروو در ایالت کالیفرنیا اعلام کرده که قابلیت جدید ارائه شده در آیفون‌ها باعث ایجاد مزاحمت برای آن‌ها شده است. بر همین اساس، پلیس این شهر از اپل درخواست کرده که هر چه سریع‌تر مشکل مربوطه را حل کند.

تا پیش از این کاربران زیادی گزارش‌هایی مبنی بر وجود مشکلات متعدد در زمینه برقراری تماس اضطراری اشتباه داده بودند که در طی آن کاربران تنها با فشار طولانی مدت دکمه پاور آیفون‌ها ممکن بود با خدمات اورژانسی نظیر شماره 911 در آمریکا تماس برقرار کنند.

این مسئله تا جایی گسترش یافته بود که حتی مرکز 911 و همچنین اپل نیز مشکلات مربوط به آن را تائید کرده بودند و از کاربران خواسته بودند تا با دقت بیشتری با تلفن‌های هوشمند خود کار کنند. این مشکل به طور مشخص از اکتبر سال 2017 و عرضه نهایی نسخه‌های ابتدایی iOS 11 گزارش شده بود.

مشکل یاد شده بیشتر در تلفن‌های هوشمند جدید اپل یعنی آیفون 8، آیفون 8 پلاس و همچنین آیفون ایکس بیشتر رخ می‌داد که افراد از طریق فشار دادن اشتباه یک دکمه ممکن بود با سرویس‌های اورژانسی دسترسی پیدا کنند.

پلیس این شهر اعلام کرده که از زمان بروز این مشکل بیش از 20 تماس به صورت روزانه دریافت کرده است که مجموع آن‌ها به بیش از 1600 تماس از ماه اکتبر می‌رسد. جالب اینجا است که تعداد 1600 تماس اشتباه تنها از یکی از مراکز رسمی تعمیرات آیفون که مورد تائید اپل نیز هست، رخ داده است.

پلیس اعلام کرده که هنوز علت اصلی این مسئله را نمی‌داند با این حال در تلاش است تا از طریق بازجویی از کارکنان این مرکز رسمی تعمیرات، علت اصلی این مشکل را پیدا کند. پلیس در حالی از علت اصلی این مسئله اظهار بی‌اطلاعی کرده که بسیاری از تحلیلگران و خبرگزاری‌ها بر این باور هستند که قابلیت جدید آی او اس 11 مسبب اصلی این مسئله است.

قابلیت جدید آی او اس 11 به کاربران اجازه می‌دهد تا تنها با فشار دادن مکرر 5 بار دکمه پاور آیفون‌ها بتوانند با پلیس تماس برقرار کنند. به همین دلیل پلیس و همچنین مراکز اورژانسی در آمریکا از کاربران آیفون‌ها خواسته‌اند تا فعلاً و مشخصاً تا زمان ارائه آپدیت‌های مناسب برای رفع این مشکل، قابلیت یاد شده را غیرفعال کنند.

کاربران از همین حالا می‌توانند با مراجعه به بخش تنظیمات و زیر شاخه Emergency SOS این قابلیت را غیر فعال کنند تا از تماس‌های ناخواسته با مراکز اضطراری جلوگیری شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420