لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین مدل ماشین هوشمند اپل از سیستم خودران سطح ۵ استفاده می‌کند

اولین مدل ماشین هوشمند اپل از سیستم خودران سطح ۵ استفاده می‌کند

گزارش منتشر شده اخیر در مورد ماشین اپل نشان دهنده آن است که اولین مدل از این اتومبیل قرار است مجهز به سیستم خودران سطح ۵ شود.

خبرگزاری CNBC به تازگی اعلام کرده که اطلاعاتی از یک منبع خبری ناشناس به دست آورده است که بر اساس آن، مشخص شده که شرکت اپل تصمیم دارد تا اولین خودروی هوشمند خود را با سیستم هوشمند خودران سطح ۵ آماده عرضه کند. این موضوع به منزله آن است که شرکت اپل علاوه بر تولید و ساخت یک ماشین تمام الکتریکی، از سیستم‌های خودران کاملاً هوشمند استفاده خواهد کرد.

سیستم خودران سطح ۵ به معنای آن است که اتومبیل به طور کامل از حضور راننده بی‌نیاز بوده و به هیچ وجه در طول سفر نیازی به راننده ندارد. در حقیقت این اتومبیل می‌تواند از مکانی به مکان دیگر به صورت ایمن و قابل اعتماد سفر کند، بدون اینکه نیاز به حضور یک راننده داشته باشد.

در صورت حقیقت داشتن این موضوع می‌توان گفت که سیستم خودران و هوشمند تعبیه شده در ماشین اپل اولین سیستمی که قرار است مجوزهای لازم برای اتومبیل‌های هوشمند سطح ۵ را دریافت کند. اتومبیل‌های هوشمند ساعت ۵ شامل اتومبیل‌هایی می‌شوند که حتی نیاز به حضور یک راننده هوشیار در زمان سفر ندارند که تا به امروز هیچ اتومبیلی از این دست مجوزها را برای تجاری سازی و عرضه در بازار جهانی را پیدا نکرده‌اند.

گفتنی است که هوشمندترین سیستم خودران در اتومبیل‌های امروزی برای محصولات شرکت تسلا است که سیستم خودران سطح ۴ استفاده می‌کند و راننده در طول سفر باید به صورت هوشیار در اتومبیل حضور داشته باشد.

این موضوع می‌تواند به عنوان یک گام بزرگ برای شرکت اپل و محصولات این شرکت به حساب بیاید که برای بسیاری از شرکت‌های خودروسازی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اقدام اپل می‌تواند نشانه‌ای از آن باشد که شرکت اپل علاوه بر تولید محصولات الکترونیکی، در تولید اتومبیل‌های هوشمند نیز از همان گام ابتدایی پیشگام خواهد بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420