لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پروژه مخفی اپل برای تولید کامپیوترهای مبتنی بر ARM

پروژه مخفی اپل برای تولید کامپیوترهای مبتنی بر ARM

 بر اساس گزارش‌های جدید منتشر شده، شرکت اپل تصمیم دارد تا خط تولید جدیدی از محصولات خود را افتتاح کند. در این پروژه اپل تصمیم دارد تا کامپیوترهای اختصاصی خود را پردازنده‌های ARM تولید کند.

این پروژه که با نام ستاره یا «Star» در شرکت اپل شناخته می‌شود، تصمیم دارند تا محصولات جدیدی را با برندی متفاوت تولید کند. اطلاعات مربوط به این خط تولید اولین بار توسط وب سایت 9tomac منتشر شده است که طی آن مشخص شده که اپل تصمیم دارد تا محصولات این پروژه را با سیستم عامل مشتق شده از آی او اس روانه بازار کند.

گزارش منتشر شده، هیچ جزئیات بیشتری از روند کارکرد و نوع استفاده این محصولات ارائه نداده است. با این حال احتمال آن می‌رود که محصولات پروژه Star شرکت اپل با نمایشگرهای لمسی، اسلات سیم کارت، قطعه جی پی اس و همچنین قطب نمای دیجیتالی تولید و عرضه شوند. 9to5mac همچنین ادعا کرده که اپل در توسعه این محصول از فریمور اختصاصی خود استفاده خواهد کرد. در حقیقت مهم‌ترین چالش امروز اپل برای توسعه این محصولات EFI اختصاصی آن‌ها خواهد بود.

مهم‌ترین نکته در مورد این پروژه این است که اپل برای تولید محصول جدید خود، از سورس کدهای آی او اس استفاده کرده است. این مسئله نشان می‌دهد که اپل در تولید محصولات هیبریدی خود، به دنبال توسعه دوباره مک او اس برای پردازنده‌های ARM نیست. تا پیش از این و به طور مشخص در زمان معرفی اولین آیفون در سال 2007 اپل اعلام کرده بود که آیفون او اس (که بعدها با عنوان آی او اس) شناخته شد، در حقیقت نسخه سازگار ARM از سیستم عامل مک او اس است. با این حال، پس از مدتی کوتاه، مشخص شده که بسیاری از زیرساخت‌های اصلی مک او اس با آی او اس با یکدیگر تفاوت دارند.

برخی از تحلیل گران بر این باور هستند که اپل تصمیم دارد تا با توسعه پروژه Star محصولات هیبریدی و جدیدی را تولید کند که از لحاظ کاربری مشابه کامپیوترهای هیبریدی ویندوزی هستند. تیم کوک به عنوان مدیر عامل اجرایی اپل تا پیش از این ادعا کرده بود که اپل فعلاً تصمیمی به تولید محصولات هیبریدی جدید ندارد و این شرکت به تولید سری محصولات آیپد پرو اکتفا خواهد کرد.

اما حالا با شایعات جدید، مشخص شده است که کوپرتینویی‌ها از همین حالا فرایند طراحی و توسعه کامپیوترهای هیبریدی پیشرفته خود را شروع کرده‌اند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420