لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

99.9 درصد از بازار تلفن‌های هوشمند در اختیار آیفون و اندروید است

99.9 درصد از بازار تلفن‌های هوشمند در اختیار آیفون و اندروید است

 رکوردهای تازه از میزان فروش تلفن‌های هوشمند نشان می‌دهد که 99.9 درصد این بازار در سراسر جهان در اختیار دو آیفون‌ها و تلفن‌های هوشمند اندرویدی قرار گرفته است.

بر همین اساس دو پلتفرم iOS و اندروید به دو قطب اصلی دستگاه‌های هوشمند همراه تبدیل شده‌اند و پلتفرم‌های دیگری نظیر ویندوز فون و بلک برری او اس به طور کامل از صحنه رقابت محو شده‌اند.

اطلاعات منتشر شده توسط شرکت تحقیقاتی Gartner ارائه شده است که نشان می‌دهد که دو پلتفرم یاد شده به طور کامل جایگاه خود را در بازار دستگاه‌های همراه و از جمله آن‌ها تلفن‌های هوشمند باز کرده‌اند و شانس رقابت را به دیگر پلتفرم‌ها نخواهند داد.

در ادامه این گزارش آمده است که اندروید همچنان با در دست داشتن 86 درصد بازار تلفن‌های هوشمند، به عنوان پر استفاده ترین سیستم عامل دستگاه‌های همراه شناخته شده است. از طرفی، سیستم عامل iOS در حال حاضر نزدیک به 14 درصد از بازار را در سراسر جهان در اختیار خود دارد.

خصوصیاتی نظیر عرضه تلفن‌های هوشمند متنوع و همچنین ارزان قیمت، باعث شده تا سیستم عامل اندروید جایگاه بالاتری در میزان خرید و استفاده داشته باشد. از طرف دیگر، کیفیت کاربری و طراحی بسیار مناسب و همچنین پشتیبانی طولانی مدت اپل باعث شده تا iOS به دومین رقیب در بازار تلفن‌های هوشمند تبدیل شود.

لازم به یاد آوری است که در حال حاضر تمامی کمپانی‌های تولید کننده تلفن‌های هوشمند، در حال بهره گیری از سیستم عامل اندروید هستند. با این حال شرکت اپل تنها کمپانی فعال در این زمینه است که از پلتفرم اختصاصی خود استفاده می‌کند و همچنان به عنوان یکی از موفق‌ترین فعالان حوزه تلفن‌های هوشمند شناخته می‌شود.

علاوه بر این، اتفاقاتی نظیر کناره گیری مایکروسافت از توسعه ویندوز فون و همچنین پشتیبانی هرچه بیشتر این کمپانی از اندروید و آی او اس باعث شده تا تمایل کاربران به استفاده از دو پلتفرم یاد شده بیشتر از قبل شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420