لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد مینی ۶ با نمایشگر ۸.۳ اینچی تولید خواهد شد

آیپد مینی ۶ با نمایشگر ۸.۳ اینچی تولید خواهد شد

شایعات در مورد آیپد مینی ۶ در حال افزایش است و حالا یک تحلیلگر برای بار دیگر ادعاهای مربوط به تولید این محصول با نمایشگر ۸.۳ اینچی به همراه طراحی جدید را تایید کرده است.

Ross Young در اکانت توییتر خود اعلام کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا طراحی کلی آیپد مینی ۶ را تغییر دهد و از آن طریق یک محصول با ظاهری متفاوت نسبت به نسل‌های پیشین را تولید کند. این محصول قرار است از نظر ظاهری و طراحی شبیه به آیپدهای جدید باشد که در آن دکمه هوم حذف شده و حاشیه اطراف نمایشگر نیز در آن کوچک‌تر شده است.

تا پیش از این شایعات زیادی در مورد ظاهر آیپد مینی ۶ مطرح شده بود. یکی از این شایعات ادعا می‌کردند که این محصول قرار است با نمایشگر ۸.۱ اینچ تولید و اماده عرضه شود، اما گزارش اخیر نشان می‌دهد که نمایشگر ایپد جدید ۰.۲ اینچ بزرگتر از آنچیزی است که تا پیش از این در شایعات مطرح شده است.

شرکت اپل احتمالا در تولید این محصول از سیستم احراز هویت تاچ آیدی نیز استفاده خواهد کرد که سنسورهای امنیتی آن روی دکمه پاور قرار گرفته است تا کاربران بتوانند با اثر انگشت خود دستگاه را باز کنند. این در حالی است که شرکت اپل این فناوری را برای اولین بار در سال ۲۰۲۰ میلادی در آیپدهای خود ارائه داد که به جای فیس آیدی در نمایشگر کم حاشیه آن‌ها سنسور تاچ ایدی را قرار داده بود. حال به نظر می‌رسد که شرکت اپل قرار است که پر تلاش برای تولید ارزان قیمت‌ترین نسخه سری محصولات آیپد است که امکاناتی ویژه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

تا پیش از این نیز اطلاعاتی مبنی بر تلاش اپل برای تولید آیپد مینی ۶ با نمایشگر Mini LED منتشر شده بود که این شایعات توسط تحلیلگران محصولات اپل رد شده بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373