لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسل جدید ایرپادز به صورت ضد آب تولید خواهد شد!

نسل جدید ایرپادز به صورت ضد آب تولید خواهد شد!

 بر اساس جدیدترین گزارش خبرگزاری بلومبرگ، اپل احتمالاً تصمیم دارد تا پایان سال 2019 میلادی، از نسل جدید هدفون‌های بی‌سیم اختصاصی خودبا عنوان ایرپادز را با قابلیت‌هایی منحصر به فرد ارائه دهد.

بلومبرگ ادعا کرده که ایرپادزهای جدید قرار است از سخت افزارهای جدیدی بهره‌مند شوند که در طی آن علاوه بر هوشمندتر شدن این محصولات، بسیاری از محدودیت‌های ایرپادزهای کنونی در آن‌ها از بین خواهد رفت. بر همین اساس، اپل تصمیم دارد تا تراشه به کار رفته در این هندزفری‌های هوشمند را ارتقا دهد تا از طریق آن کاربر به طور همیشگی بتواند به دستیار هوشمند صوتی سیری دسترسی داشته باشد.

بر همین اساس، کاربران می‌توانند از طریق گفتن عبارت Hey Siri در هر زمانی که ایرپادها را در گوش دارند، به این دستیار صوتی دسترسی داشته باشند. تا پیش از این ایرپادهای بی‌سیم تنها از طریق ضربه انگشت قابلیت فعال سازی سیری را داشتند که در آینده‌ای نزدیک می‌توانند از طریق یک دستور صوتی ساده به آن دسترسی داشته باشند.

این ایرپادهای بی‌سیم قرار است در سال 2018 توسط اپل رونمایی شوند. با این حال بلومبرگ ادعا می‌کند که اپل به احتمال زیاد فروش و عرضه عمومی آن را تا سال 2019 میلادی به تعویق خواهد انداخت.

علاوه بر این مسائل، اپل به احتمال زیاد تصمیم دارد تا تمهیداتی ویژه برای رفع محدودیت‌های ایرپادهای بدون سیم در نظر بگیرد. بر همین اساس، نسل جدید این محصولات قرار است با قابلیت مقاومت در برابر آب تولید شوند تا کاربران بتوانند از آن‌ها محیط‌های پر رطوبت مثل بارش باران نیز استفاده کنند. البته بلومبرگ تاکیید دارد که این محصولات همچنین برای استفاده در خمام یا استخر مناسب نخواهند بود.

علاوه بر این، ایرپادهای جدید به احتمال زیاد دارای قابلیت‌هایی برای مقابله با گم شدن هر یک از گوشی‌ها خواهد داشت که در طی آن کاربران می‌توانند با سرعت بیشتری هر یک از گوشی‌ها را پیدا کنند.

{module 1181}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420