لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هر آنچه باید از واچ او اس 5 انتظار داشت

هر آنچه باید از واچ او اس 5 انتظار داشت

کنفرانس جهانی توسعه دهندگان هفته آینده برگزار می‌شود و اپل در جریان این رویداد قرار است از نسخه جدید سیستم عامل‌های خود رونمایی کند.

بر همین اساس واچ او اس 5 در کنار آی او اس 12 و مک او اس 10.14 قرار است به عنوان نسخه‌های جدید سیستم عامل‌های اپل رونمایی شوند. در این میان انتظار می‌رود که واچ او اس 5 به عنوان جدیدترین نسخه سیستم عامل مخصوص اپل واچ بتواند قابلیت‌های منحصر به فردی را به ساعت‌های هوشمند شرکت اپل بیاورد. اپل از همین حالا اپل واچ سری 3 نسخه سلولار را به عنوان یک ساعت هوشمند کاملاً مستقل از آیفون به بازار عرضه کرده است و حالا نوبت واچ او اس رسیده تا با ارائه قابلیت‌های نرم افزاری هر چه ‌بهتر، امکانات بهتری را به کاربران عرضه کند.

در ادامه، برخی از قابلیت‌های احتمالی واچ او اس 5 را بررسی می‌کنیم:

1.شمارش قدم‌ها به صورت لحظه‌ای: اپل احتمالاً با واچ او اس 5 امکان شمارش قدم‌ها به صورت لحظه‌ای را به اپل واچ میاورد. بسیاری از دستبندهای هوشمندی که تاکنون به عنوان رقیب اپل واچ به بازار آمده‌اند، مجهز به این قابلیت هستند. اما اپل واچ تاکنون چنین قابلیتی نداشته است.
2.واچ فیس‌های متفرقه: بسیاری از شایعات منتشر شده حاکی از آن است که اپل در توسعه واچ او اس 5 امکان طراحی واچ فیس‌های جدید را به توسعه دهندگان و کاربران می‌دهد.
3.بهبود اپلیکیشن Activity: نسخه امروزی اپلیکیشن Activity از کاربران درخواست می‌کند تا پیش از شروع یک فعالیت ورزشی، هدف خود را مشخص کنند. این خصوصیت باعث می‌شود تا اپل واچ تنها به صورت پیوسته و بدون زمان استراحت، فعالیت‌های ورزشی را اندازه گیری کند. پیش بینی می‌شود تا در نسخه جدید واچ او اس اپل امکان ردیابی فعالیت‌های ورزشی به صورت مرحله‌ای را به اپلیکیشن Activity بیاورد.
4.اپلیکیشن پادکست برای اپل واچ: اپلیکیشن پادکست آی او اس، یکی از بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارهای پخش محتوای صوتی است. پیش بینی می‌شود تا اپل در واچ او اس 5 این اپلیکیشن را به اپل واچ‌ها بیاورد
5.ردیابی خواب: اپل واچ‌ها سخت افزار مورد نیاز برای ردیابی فرایند خواب کاربر را دارند. با این حال این ساعت‌های هوشمند برخلاف رقبای خود تاکنون چنین امکانی را در خود نداشته‌اند. پیش بینی می‌شود تا اپل امکان ردیابی خواب را در واچ او اس 5 موجود کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420