لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا محصول جدید اپل امشب معرفی می‌شود؟

آیا محصول جدید اپل امشب معرفی می‌شود؟

گمانه‌زنی‌ها در مورد فعالیت‌های تازه اپل نشان می‌دهد که ایرپاد استودیو به عنوان محصول جدید اپل معرفی خواهد شد.

هفته گذشته وب‌سایت خبری MacRumors جزئیاتی از یک یادداشت داخلی اپل را به اشتراک گذاشت. در این یادداشت به ارائه‌دهندگان خدمات مجاز اپل اعلام شده بود که سه شنبه 8 دسامبر (معادل ۱۸ آذر ۱۳۹۹) محصول جدید اپل معرفی خواهد شد.

از آن زمان تا به حال گمانه‌زنی‌های منتشر شده حاکی از آن است که اپل قصد دارد محصولی جدید را معرفی کند. همان طور که انتظار می‌رود احتمالا امروز از محصول جدید اپل با عنوان ایرپاد استودیو رونمایی می‌شود.

همچنین وب‌سایت AppleTrack با داشتن اطلاعات منحصر به فردی از چندین منابع آگاه اظهار می کند که اپل 8 دسامبر ایرپاد استودیو را عرضه خواهد کرد. هر چند که این وب‌سایت سابقه مشخصی در مورد انتشار شایعه ندارد و ممکن است این اطلاعات دقیق نباشد.

مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ مقاله‌ای را در ماه اکتبر نوشته بود با اشاره به اینکه اپل قصد دارد یک هدفون روی گوشی رده بالای بدون نویز را در آینده اعلام کند. اکانت توییتری Lovetodream نیز اوایل نوامبر گفت اپل سورپرایزی برای کریسمس دارد که برای فصل زمستان آماده شده است؛ در حالی که به محصول مشخصی اشاره نکرده بود.

قابل ذکر است آیکونی در بتا iOS 14.3 یافت شده که طرحی شبیه به توصیفی از ایرپاد استودیو دارد و ممکن است دلیلی بر عرضه این محصول جدید اپل باشد.

شایعه‌ها حاکی از این است که قرار بود ایرپاد استودیو اوایل سال جاری عرضه شود؛ اما به دلیل ایجاد مشکلی در هدبند که بنا به گفته آزمایش‌کنندگان خیلی محکم بوده، تولید آن به تعویق افتاده است. این احتمال وجود دارد که اپل توانسته این مشکل را برطرف کند و هدفون‌ها آماده عرضه باشند.

همچنین انتظار می‌رود که ایرپاد استودیو با قابلیت حذف نویز، بالشتک‌های روی گوش قابل جابجایی، هماهنگی با سیستم عامل آی او اس و موارد دیگر ارائه شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373