لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپدهای جدید احتمالاً تا عید آماده عرضه خواهند شد

آیپدهای جدید احتمالاً تا عید آماده عرضه خواهند شد

نشانه‌های مختلف از فعالیت جدید شرکت اپل نشان می‌دهد که این شرکت به احتمال زیاد تصمیم دارد تا عید سال 1397 و مشخصاً ماه مارس سال 2018 میلادی تبلت‌های جدید آیپد را آماده عرضه و فروش کند.

بر همین اساس، اپل آیپدهای جدید خود را در کمیسیون اقتصادی اوراسیا به ثبت رسانده است که می‌تواند نشانه‌ای مهم از تلاش این شرکت برای عرضه زودهنگام آیپدها در سال جاری میلادی باشد. پرونده جدید ثبت شده اولین با در وب سایت فرانسوی Consmac منتشر شده است که نشان می‌دهد که اپل با مقامات اروپایی و مشخصاً فرانسوی برای عرضه آیپدهای جدید مذاکره کرده است.

در ادامه این سند، اپل خواستار فروش رسمی آیپدهای جدید در کشورهایی همچون ارمنستان، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان و روسیه شده است. دو تبلت مورد نظر ارائه شده در این سند، دارای شماره مدل‌های A1893 و A1954 است که شامل هیچ یک از آیپدهای امروزی نمی‌شوند. به همین دلیل تحلیلگران بر این باور هستند که آیپدهای مورد نظر شرکت اپل، محصولاتی جدید هستند که قرار است در سال جدید میلادی به بازار عرضه شوند.

علاوه بر این، از شماره مدل‌های منتشر شده، این مسئله پیش بینی شده است که آیپدهای معرفی شده از مدل‌های آیپد مینی خواهند بود. با این حال پیش بینی‌های گذشته اعلام می‌کردند که این کمپانی در سال جدید میلادی تصمیم به توسعه، تولید، رونمایی و عرضه آیپد مینی‌ها در کنار آیپد پروها دارند.

علاوه بر این پیش بینی‌های گذشته اعلام می‌داشتند که اپل در سال جدید آیپدهای خود را همانند سال گذشته در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان، WWDC 2018 که قرار است در تیرماه سال 1397 برگزار شود، رونمایی خواهد کرد. این در حالی است که پیش بینی‌های جدید نشان می‌دهند که در سال جدید میلادی اپل تصمیم دارد تا محصولات خود را زودتر از برگزاری WWDC و مشخصاً در ماه مارس سال جاری میلادی آماده عرضه به بازار کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373