لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سامسونگ محکوم به پرداخت 539 میلیون دلار به اپل شد

سامسونگ محکوم به پرداخت 539 میلیون دلار به اپل شد

نتیجه نهایی دادگاه بررسی شکایت اپل علیه سامسونگ مشخص شده است و طی آن شرکت کره‌ای باید 539 میلیون دلار به کوپرتینویی‌ها به عنوان غرامت بپردازد.

پرونده قانونی اپل و سامسونگ نزدیک به 6 سال است که در حال بررسی و انجام مراحل قانونی است. اپل از سال 2012 به خاطر تقلید سامسونگ از آیفون‌ها برای ساخت تلفن‌های هوشمند گلکسی در سال‌های 2010 و 2011 تحت پیگرد قانونی قرار گرفته بود که در دادگاه بدوی محکوم به پرداخت یک میلیارد دلار شده بود. اپل ادعا کرده که کره‌ای‌ها با تقلیدهای مختلف از اپل باعث کاهش فروش تلفن‌های هوشمند آیفون شده‌اند که در نهایت به کسب و کار این شرکت آمریکایی ضربه بسیار زیادی زده است.

با این حال وکلای سامسونگ در دادگاه تجدید نظر همواره به دنبال کاهش میزان مبلغ غرامت پرداختی بودند. سامسونگ در کنار پذیرش تقلیدهای انجام شده در طراحی و ساخت گلکسی‌ها، همواره بر این ادعا بوده که مجموعه این تقلیدها قابل توجه نبوده است و این اقدام باعث شباهت قابل توجه میان آیفون‌ها و پرچم‌داران گلکسی و همچنین ضربه قابل توجه به کسب و کار شرکت اپل نشده است.

همین مسئله در نهایت باعث شد تا سامسونگ بتواند میزان مبلغ غرامت را به نصف کاهش دهد. وکلای کمپانی کره‌ای در فعالیت‌های بعدی خود همواره در تلاش بودند تا میزان این مبلغ را به کمتر از 399 میلیون دلار کاهش دهند؛ اما حالا رأی نهایی دادگاه نشان می‌دهد که فعالیت‌های بعدی سامسونگ با شکست مواجه شده است.

بر همین اساس، شرکت سامسونگ حالا باید 539 دلار را به عنوان غرامت و جبران خسارت‌های وارده به فروش آیفون و کسب و کار شرکت اپل، بپردازد.

گفتنی است که تا پیش از این نیز شرکت اپل با شکایت‌های مداوم خود توانسته بود جلوی فروش تلفن هوشمند Galaxy Ace که به طور کامل با تقلید از ظاهر آیفون 4 اس طراحی شده بود را در برخی از کشورها بگیرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373