لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

استیم دک هیچ محدودیتی در اجرای بازی‌ها ندارد

استیم دک هیچ محدودیتی در اجرای بازی‌ها ندارد

یکی از سخنگویان شرکت Valve در یک مصاحبه جدید گفته که استیم دک یک کامپیوتر دستی است که می‌تواند هر بازی را روی پلتفرم خود بدون مشکل اجرا کند.

تعدادی از توسعه دهندگان شرکت Valve در مصاحبه‌ای با IGN وب‌سایت بازی‌های ویدیویی آمریکایی در ارتباط با قابلیت‌های استیم دک شرکت کردند، در این مصاحبه از طراحی APU واحد شتاب مرکزی سفارشی گرفته تا قابلیت‌های انتقال بازی‌های استیم از طریق حافظه SD صحبت به میان آمد.

یک مهندس سخت افزار شرکت کننده در این مصاحبه گفت که این دستگاه مجهز به یک واحد شتاب مرکزی است که با پردازشگرهای AMD کار می‌کند تا بهترین بازدهی و دوام ممکن برای باتری را فراهم کند. او همچنین اضافه کرد که باید به جایی برسند که هر بازی روی این دستگاه قابل اجرا باشد و تجربه خوبی به بازیکن ارائه دهد.

توسعه دهنده دیگری در ادامه گفت که نمونه‌های دستگاه‌های قبلی مشکلاتی داشتند ولی سعی بر این است که استیم دک در آینده بتواند هر عنوان بازی را بدون دردسر اجرا کند. او اضافه کرد که لازم بود به این سطح از عملکرد برسند تا جدیدترین نسل بازی‌ها بدون مشکل اجرا شوند.

Game Informer ماه نامه بازی‌های ویدیویی لیستی از عناوین بازی‌هایی که با این دستگاه سازگار نیستند ارائه داده و توضیح داده که مشکل مربوط به نحوه توسعه بازی‌ها برای اجرا در کنسول‌ها و زیر ساخت‌های سخت افزاری مبتنی بر لینوکس است.

اخیرا شرکت یوبی‌سافت گفته که در صورت تقاضا، این شرکت بازی‌های خود را در استیم دک عرضه خواهد کرد. این قدرت انعطاف پذیری سیستم عامل در استیم دک، آن را به یک دستگاه کامپیوتر جهانی تبدیل می‌کند.

احتمالا استیم دک در ماه دسامبر عرضه خواهد شد، همچنین توصیه شده کاربران مدل‌های گران قیمت 256 و 512 گیگابایتی را خریداری کنند، زیرا مدل 64 گیگابایتی عملکرد بسیار کندی دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373