لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کیبوردهای پروانه‌ای دوباره برای اپل دردسر آفرید

کیبوردهای پروانه‌ای دوباره برای اپل دردسر آفرید

اخیراً یک شکایت دیگر به دلیل طراحی کیبوردهای پروانه‌ای علیه اپل به ثبت رسیده است و اپل حالا با دو پرونده قانونی در زمینه طراحی مک بوک‌ها مواجه شده است.

شکایت اول، نزدیک به دو هفته پیش علیه اپل به ثبت رسیده بود که در آن تعدادی از کاربران مک بوک‌ها به دلیل طراحی بد مک بوک‌های 2016 و جدیدتر از آن از اپل به دلیل طراحی بد این محصولات شکایت کرده بودند. در متن این شکایت آمده بود که اپل بر این ادعا است که طراحی کیبوردهای پروانه‌ای دقت فرایند تایپ کردن با مک بوک‌ها را افزایش می‌دهد و به همین دلیل قیمت مک بوک پروها را افزایش داده است. این در حالی است که بسیاری از کاربران از این طراحی ناراضی هستند.

در این میان، شکایت دوم بر این ادعا است که طراحی کیبوردهای پروانه‌ای باعث افزایش احتمال نفوذ گرد و غبار در زیر دکمه‌ها می‌شود و همین مسئله در نهایت باعث از کار افتادن دکمه‌ها می‌شود. علاوه بر این، در متن شکایت دومی که علیه اپل به ثبت رسیده است به مسئله جدا شدن دکمه‌ها از کیبورد اشاره شده است که در برخی از موارد نیز شرکت اپل و کمپانی‌های گارانتی کننده مک بوک‌ها، هیچ خدماتی در این زمینه ارائه نمی‌دهند.

از زمان تولید و عرضه مک بوک‌های جدید در نیمه پایانی سال 2015 بسیاری از کاربران از طراحی این محصولات ابراز نارضایتی کرده بودند. به همین دلیل، کاربران مک بوک‌ها تصمیم دارند تا با تنظیم شکایت‌های مختلف قانونی، اپل را مجبور به پرداخت خسارت و همچنین تغییر طراحی مک بوک‌های جدید کنند.

این در حالی است که اپل در طول سه سال گذشته همچنان بر این باور بوده که طراحی جدید کیبوردهای پروانه‌ای باعث ایجاد توازن در دکمه‌ها می‌شود و به روند استفاده از کیبورد مک بوک‌ها سرعت بیشتری می‌دهد. در عین حال این طراحی باعث کوچک‌تر شدن کیبورد و زیبایی هر چه بیشتر دستگاه می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373