لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کالبدشکافی باتری پک مگ سیف

کالبدشکافی باتری پک مگ سیف

باتری پک مگ سیف به تازگی از طرف اپل رونمایی شده و حالا بسیاری از وب‌سایت‌ها و اینفلوئنسرهای حوزه فناوری اقدام به بررسی این محصول کرده‌اند. هر چند که وب‌سایت iFixit برخلاف انتظارها هنوز اقدامی برای کالبدشکافی باتری پک مگ سیف این محصول نکرده است اما یک کانال یوتیوبی ویدیویی در این باره را منتشر کرده است.

کانال یوتیوبی Charger Lab که در زمینه بررسی شارژها و پاوربانک‌های مختلف فعالیت می‌کند به تازگی اقدام به کالبدشکافی باتری پک مگ سیف کرده است. در این ویدیوی هشت دقیقه‌ای که به تازگی منتشر شده بخش‌های مختلف باتری پک از آنباکس اولیه گرفته تا لایه اولیه مگنتی و برد مدار منطقی و سلول‌ها مورد بررسی قرار گرفته است. در بررسی اولیه مشخص شده که یک گیرنده NFC درون این محصول تعبیه شده است.

از آنجایی که هیچ پیچی در این محصول قرار نگرفته است، برای باز کردن و کالبدشکافی این محصول باید از لایه‌های بیرونی و جداسازی آن استفاده کرد. در حقیقت کالبدشکافی باتری پک مگ سیف یک عمل مخرب و برگشت ناپذیر است و نمی‌توان دستگاه را بدون اینکه در عملکرد آن خرابی ایجاد کرد آن را باز کرد.

دو کویل روی لایه بیرونی قرار گرفته است که شامل یک کویل بزرگ و ضخیم و یک کویل نازک و کوچک‌تر می‌شود. در بخش پایینی این کویل نیز یک تراشه NFC دیده می‌شود که برای ارتباط باتری پک به آیفون تعبیه شده است.

۱۶ قطعه مگنتی نیز در اطراف کویل داخلی قرار گرفته که باعث اتصال مگ سیف به آیفون می‌شود. این مگنت‌ها با چسب مایع به کویل داخلی متصل شده است.

در بخش داخلی پس از برداشته شدن برد، دو سلول باتری دیده می‌شود که توان شارژ این محصول را تامین می‌کنند. توان شارژ باتری پک در حقیقت به خاطر کوچک‌ بودن این دو سلول نسبت به پاور بانک‌های دیگر محدود شده است و همین موضوع باعث شده تا کاربران امکان دسترسی به شارژ بیشتر را نداشته باشند. باتری پک مگ سیف یکی از محصولات جدید شرکت اپل است که به تازگی آماده عرضه شده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420