لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دسترسی به اپلیکیشن‌های iOS 14 با حفظ حریم خصوصی کاربران

دسترسی به اپلیکیشن‌های iOS 14 با حفظ حریم خصوصی کاربران

 برای دسترسی به اپلیکیشن‌های iOS 14با ویژگی جدید حفظ حریم خصوصی، اپل توسعه دهندگان را ملزم کرده که ردیابی کاربران برای تبلیغات هدفمند باید با آگاهی آن‌ها باشد که در آپدیت بتا iOS 14 بعدی منتشر می‌شود.

هم‌زمان با روز حفظ حریم خصوصی اطلاعات Data Privacy Day، تیم کوک مدیر عامل اپل در کنفرانس کامپیوترها، حفظ حریم خصوصی و اطلاعات که در بروکسل پایتخت بلژیک برگزار شده، راجع به حریم خصوصی سخنرانی کرده است.

اپل قرار بود دسترسی به اپلیکیشن‌ها را با ویژگی حفظ حریم خصوصی در انتشار iOS 14 ارائه کند ولی اجرای آن موکول به سال 2021 شده تا به توسعه دهندگان فرصت بیشتری برای رعایت آن بدهد.

اپل به کاربران آیفون اجازه داده تا با تنظیمات گوشی خود این نوع از ردیابی را غیر فعال کنند، اما حالا از توسعه دهندگان درخواست کرده قوانین مربوط به دسترسی کاربران به اپلیکیشن‌های iOS 14 را با حفظ حریم خصوصی رعایت کنند.

در این ویژگی جدید توسعه دهنده اپلیکیشن باید رضایت کاربر را داشته باشد تا کد شناسایی تبلیغات یا IDFA او را بین اپلیکیشن‌ها جمع‌آوری و به اشتراک بگذارد. بر اساس رویه جدید حتی با هدف ردیابی اطلاعات برای تبلیغات، نمی‌توانند اطلاعات کاربر را با شرکت‌های دیگر به اشتراک بگذارند.

اپل این قانون را برای پلیکیشن‌های خود اعمال کرده، یعنی تبلیغات شخصی شرکت که با استفاده از اطلاعات دستگاه کاربر در اپ استور، Apple News و برنامه Stocks ارائه می‌شود، می‌تواند توسط کاربران غیر فعال شود.

شرکت فیس‌بوک به همین دلیل بزرگ‌ترین مخالف این رویه اپل است که علاوه بر این قانون، با ایجاد برچسب‌های حفظ حریم خصوصی برای اپلیکیشن‌ها هم به شدت مخالفت کرده و علیه اپل شکایت کرده است.

اکوسیستم پیچیده‌ای از وب‌سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها، شبکه‌های اجتماعی، شرکت‌های مربوط بهفناوری تبلیغات و غیره به هر دو شکل آنلاین و آفلاین، کاربران را ردیابی کرده و اطلاعات آن‌ها را جمع‌آوری می‌کنند و از راه این اطلاعات درآمد کسب کرده و به یک صنعت 227 میلیارد دلاری تبدیل شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420