لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تولید محصولات قرمز اپل گسترش می‌یابد

تولید محصولات قرمز اپل گسترش می‌یابد

 اپل برای کمک به مبارزه با بیماری‌های همه‌گیر مثل ایدز و کوید 19 همکاری خود را با مجموعه Red افزایش می‌دهد که منجر به تولید هر چه بیشتر محصولات قرمز رنگ اپل خواهد شد.

به مناسبت روز جهانی ایدز که مصادف با روز اول ماه دسامبر است؛ اپل با افزایش تولید محصولات قرمز خود، همکاری گسترده‌ای را با مجموعه RED آغاز کرده که به منظور مبارزه با بیماری ایدز در آفریقا و هم‌زمان حمایت از این جوامع در مقابله با همه گیری کرونا است.

فروش محصولات قرمز اپل باهدف کمک به صندوق جهانی مبارزه با کوید 19 و ارائه خدمات و درمان به برخی از آسیب‌پذیرترین جوامع خواهد بود.

اپل اعلام کرده که از این پس 100 درصد سود حاصل از فروش محصولات قرمز به این سازمان اهدا می‌شود. اپل در سال 2006 به منظور خاتمه دادن به اپیدمی ایدز در جنوب آفریقا پیوست. طی 14 سال همکاری با مجموعه RED، مبلغ 250 میلیون دلار کمک مالی به صندوق جهانی مبارزه با ایدز برای ارائه خدمات پیشگیری، درمان و مشاوره اهدا کرده است.

قابل ذکر است که بخشی از حمایت‌ها و کمک‌های اپل و مشتریانش به صندوق جهانی مبارزه با کوید 19 توانسته تأثیر این بیماری اپیدمی را در جوامعی که متأثر از ایدز بودند، کاهش دهد و از سیستم بهداشتی تهدید شده نسبت به این همه گیری پشتیبانی مهمی به عمل آورد.

محصولات قرمز اپل تحت مجموعه Product (RED) شامل آیفون 12، آیفون 12 مینی و اپل واچ سری 6 است.

همچنین اپل اعلام کرده از تاریخ 7 دسامبر به ازای هر خرید با Apple Pay از اپ استور و اپلیکیشن اپل استور، 1 دلار به صندوق جهانی مبارزه با کوید 19 کمک مالی خواهد کرد.

اپل برنامه‌های جذابی برای این منظور در اپل موزیک در نظر گرفته و فروشگاه‌های خود را با نمادهای قرمز بیشتر در معرض دید قرار می‌دهد. در اپلیکیشن اپل تی وی مجموعه‌ای از روز جهانی ایدز اجرا می‌شود که داستان‌هایی از هزینه انسانی ایدز را مورد بررسی قرار می‌دهد. همچنین اپلیکیشن Medisafe را در اپ استور برجسته کرده که به کاربران کمک می‌کند تا داروهای خود را مدیریت و تنظیم کرده و برنامه OkaySo که مکان ناشناسی در اختیار مردم قرار می‌دهد تا سؤالات حساس خود را درباره سلامتی بپرسند و پاسخ‌های تخصصی دریافت کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373