لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اعتراف اف بی آی به شکست پروژه هک آیفون

اعتراف اف بی آی به شکست پروژه هک آیفون

اف بی آی به تازگی اعلام کرده که در پروژه هک آیفون با شکستی سنگین مواجه شده است. این در حالی است که Christopher Wray یکی از مدیران این سازمان دولتی تا پیش از این اعلام کرده بود که تاکنون به اطلاعات 7775 تلفن هوشمند دست پیدا کرده است.

تا پیش از این، پلیس فدرال آمریکا روش‌های مختلفی را برای نفوذ به اطلاعات و هک آیفون‌ها به کار گرفته بود. این نهاد دولتی از روش‌هایی نظیر سرمایه گذاری برای تولید و استفاده از بکدورهایی مثل جعبه هک آیفون با عنوان Gray Key را به کار گرفته بود تا به اطلاعات داخل این تلفن‌های هوشمند دست یابد.

با این حال گزارش جدید منتشر شده در خبرگزاری واشنگتن پست به تازگی اعلام کرده که اف بی آی در زمینهٔ هک آیفون‌ها با شکست مواجه شده است. پلیس فدرال آمریکا از سال 2016 به ‌طور عمومی اعلام کرد که تصمیم به نفوذ و هک آیفون‌ها دارد. همین مسئله باعث شد تا این سازمان از شرکت اپل درخواست کند تا روش‌هایی مشخص را برای این کار توسعه دهد. این در حالی است که اپل به دلیل حفظ حریم خصوصی کاربران از همکاری به اف بی آی امتناع کرد.

خودداری اپل از همکاری با اف بی آی بر سر نفوذ به اطلاعات داخلی تلفن‌های هوشمند آیفون در نهایت باعث شد تا این شرکت درگیر یک نزاع قانونی با مقامات دولتی آمریکا بشود. با این حال اپل توانست رأی دادگاه مبنی بر عدم همکاری با اف بی آی جلب کند.

اف بی آی پس از آن زمان به دنبال ساخت ابزاری با عنوان جعبه هک آیفون‌ها افتاد. با وجود اینکه بسیاری از مقامات دولتی آمریکا بر این باور بودند که ابزار امنیتی Gary Key توان نفوذ به اطلاعات تمامی تلفن‌های هوشمند آیفون را دارد، اپل در توسعه آی او اس 11.4 با ارائه یک قابلیت امنیتی، نفوذ از طریق جعبه هک آیفون و درگاه لایتنینگ را بست که همین مسئله باعث شکست کامل پروژه اف بی آی در زمینهٔ نفوذ به تلفن‌های هوشمند شرکت اپل شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373