لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جشنواره ویژه روز مادر در ان آی سی همراه با تخفیف‌های ویژه

جشنواره ویژه روز مادر در ان آی سی همراه با تخفیف‌های ویژه

ان آی سی به مناسبت روز مادر جشنواره‌ای ویژه را برای شما در نظر گرفته است تا از آن طریق بتوانید هدیه‌ای ویژه و به یاد ماندنی را خریداری کنید.

برای شرکت در این جشنواره تا پایان روز پنج شنبه ۱۶ بهمن‌ماه فرصت خواهید داشت تا علاوه بر شرکت در مسابقه ویژه اینستاگرامی، از تخفیف‌های استثنایی ارائه شده در وب سایت فروشگاه اپل اِن آی سی برای خرید محصولات مختلف بهره‌مند شوید.

برای استفاده از تخفیف‌های ویژه کافی است به وب سایت ان آی سی مراجعه کرده و محصولات تخفیف خورده را خریداری کنید. در طول جشنواره محصولات مختلف ممکن است به صورت شناور با تخفیف‌های ویژه آماده عرضه به کاربران شوند که تعداد محدود آماده عرضه به کاربران خواهند شد.

تخفیف‌های ارائه شده برای روز مادر در ان آی سی باعث می‌شود تا هدایایی به یاد ماندنی و قابل استفاده را برای عزیزان خود خریداری کنید و تجربه هدیه دادن ویژه را داشته باشید. با توجه به اینکه قیمت‌ها و تخفیف‌ها به صورت شناور تغییر می‌کنند، باید حتماً به طور مداوم وب سایت ان آی سی به نشان www.apple-nic.com را بررسی کنید و تخفیف‌های اعمال شده روی محصولات را ببینید.

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

علاوه بر این با شرکت در مسابقه اینستاگرامی ما می‌توانید برنده جایزه یک دستگاه ایرپاد شوید که تا پایان روز پنجشنبه ۱۶ بهمن فرصت دارید تا پست ویژه ان آی سی برای روز مادر را در استوری خود قرار داده و بعد از گذشت ۲۳ ساعت اسکرین شات آن را از طریق دایرکت برای اکانت رسمی ان آی سی ارسال کنید.

در این جشنواره به قید قرعه برنده جایزه ویژه این رویداد شوید گفتنی است که برای شرکت در این جشنواره برنده شدن در مسابقه باید حتماً پیج ان آی سی را در اکانت خود فالو داشته باشید.

برای شرکت در مسابقه همین حالا می‌توانید به صفحه رسمی اینستاگرام ان آی سی مراجعه کرده و پس از فالو کردن آن، اقدام به انتشار استوری روز مادر کنید تا در جشنواره شرکت داده شوید. یادتان باشد که حتماً تا پیش از روز پنجشنبه اسکرین شات‌های خود را برای ما ارسال کنید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373