لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بهانه یکی از مدیران اپل برای قرار ندادن ایرتگ در ریموت کنترل سیری

بهانه یکی از مدیران اپل برای قرار ندادن ایرتگ در ریموت کنترل سیری

اپل به این بهانه که ریموت کنترل سیری برای اپل تی وی آن‌قدر ضخیم است که گم نشود، ایرتگ را در آن قرار نداده است.

اپل فناوری ایرتگ خود را در ریموت کنترل سیری اپل تی وی قرار نداده است. Tim Twerdahl نایب رئیس بخش اپل تی وی قانع‌کننده‌ترین جواب را به سوالات در مورد عدم قرار دادن ایرتگ در اپل تی وی داده و گفت که ریموت کنترل این دستگاه به اندازه کافی ضخیم است و لازم نیست نگران گم شدن آن بود.

یکی از سوال‌هایی که در مورد ریموت کنترل اپل تی وی از او پرسیده شده این است که آیا تا به حال به فکر اضافه کردن فناوری مثل ایرتگ در ریموت کنترل سیری شده است یا اپل هرگز به آن فکر نکرده است؟

مدیر بخش توسعه اپل تی وی درشرکت اپل طی این مصاحبه گفت که بسیاری از کاربران و از جمله آن‌ها او ریموت کنترل را زیر مبل، کاناپه یا بالش گم می‌کنند و تعبیه یک ایرتگ یا فناوری مشابه آن می‌تواند ایده‌ای خوب باشد، البته اپل شبکه Find My را بیشتر برای موارد گم شده در خارج از خانه طراحی کرده است.

Tim Twerdahl گفته که از ایرتگ و تراشه U1 و قابلیت‌ها آن‌ها بسیار هیجان زده است و با قدرت شبکه Find My و با همکاری و کمک یک میلیارد دستگاه در سراسر جهان برای یافتن اشیایی که گم شده می‌توان امکاناتی ویژه را برای کاربران ایجاد کرد. با این حال اپل ریموت کنترل اپل تی وی را کمی ضخیم‌تر ساخته تا از گم شدن‌های متعدد آن جلوگیری کند.

قرار ندادن ایرتگ در ریموت کنترل اپل تی وی شاید به دلیل افزایش باتری باشد و کاربر را مجبور به شارژ متعدد ریموت کنترل کند. دلیل دیگر این است که شکل اصلی ریموت در تیم طراحی شرکت اپل نهایی شده بود و نمی‌شد پس از عرضه ایرتگ، بدنه ریموت را تغییر داد.

با وجود این ادعاها بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که تعبیه قابلیت‌های ایرتگ در ریموت کنترل برای ردیابی آن در شبکه Find My می‌توانست بسیار کاربردی باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373