لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اسکوئر انیکس سیاست دورکاری را پس از کرونا هم ادامه میدهد

اسکوئر انیکس سیاست دورکاری را پس از کرونا هم ادامه میدهد

شرکت اسکوئر انیکس سیاست دور کاری و کار در خانه را به طور دائم برای اکثر کارمندان خود در ژاپن ادامه میدهد و حتی پس از شیوع کرونا نیز این روند ادامه خواهد یافت.

اسکوئر انیکس، شرکت تولید و توزیع کننده بازی ژاپنی و ادغام دو شرکت اسکوئر و انیکس که استودیوی تولید و ساخت بازی‌های Final Fantasy، Kingdom Hearts و Tomb Raider است. سیاست دورکاری کارمندان این شرکت از اول دسامبر اجرایی خواهد شد و وضعیت کارمندان خود را تحت عنوان «خانگی» یا «دفتر کار» تعیین می‌کند.

اسکوئر انیکس دلایلی برای این تصمیم دارد که شامل ایجاد محیط کار انعطاف پذیر و متنوع و کمک به کارمندان برای دستیابی به تعادل مطلوب در زندگی و کار به منظور افزایش بهره‌ وری است. آنها امیدوار هستند پیاده سازی این سیاست برای سازگاری با موارد پیش بینی نشده آینده موثر خواهد بود.

گرچه کارمندان به دو دسته خانگی و دفتر کار تقسیم شده‌اند؛ اما به نظر می رسد که با محل کار خود سازگار خواهند شد.

عنوان خانگی به معنای حداقل سه روزهفته کار در خانه انجام شود و یا بر عکس در دفتر کار باشد. کارمندان می‌توانند وضعیت خود را در یک ماه تغییر دهند که البته به جایگاه شغلی آنها بستگی دارد زیرا برخی کارمندان باید در دفتر کار کنند.

اسکوئر انیکس اعلام می‌کند که اولین بار روش دورکاری به دلیل همه گیری کووید-19 از ماه فوریه شروع شد که با ساعات کاری نامنظم و کنفرانس‌های آنلاین همراه بود. همچنین پس از بررسی مشخص شد 80 درصد از کارکنان دید مثبتی به دورکاری یا کار در خانهدارند.

گفتنی است این شرکت ژاپنی به لیست شرکت هایی پیوسته که متعهد به ادامه دورکاری کارکنان هستند حتی اگر به دلایل سلامتی نباشد.

جالب است که توئیتر، فیس بوک و مایکروسافت هم سیاست دائمی کار در خانه را البت با برخی تفاوتها برای پرسنل خود اعلام کرده‌اند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420