لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

امکان انتقال پسوردهای Keychain از آیکلود به کروم فراهم شد

امکان انتقال پسوردهای Keychain از آیکلود به کروم فراهم شد

شرکت اپل در حال تست و بررسی قابلیتی جدید است که از آن طریق کاربران بتوانند پسوردهای ذخیره شده در بخش Keychain را از طریق سرویس ابری آیکلود به مرورگرهای نصب شده در سیستم عامل ویندوز 10 نظیر کروم انتقال دهند.

این قابلیت قرار است از طریق یک افزونه در مرورگر کروم و اپلیکیشن آیکلود توسعه داده شده برای سیستم عامل ویندوز ۱۰ قابل استفاده باشد. این قابلیت باعث می‌شود تا کاربرانی که از دستگاه‌های تولید شده توسط اپل استفاده می‌کنند بتوانند پسوردهای خود را به صورت کامل خروجی گرفته و آن‌ها را در مرورگرها پیشرفته برای ویندوز ۱۰ مورد استفاده قرار دهند.

تا پیش از این محدودیت‌های زیادی برای انتقال پسوردها و رمزهای عبور سرویس‌های آنلاین مختلف از دستگاه‌های تولید شده توسط شرکت اپل نظیر آیفون به کامپیوترهای ویندوزی و تلفن‌های هوشمند اندرویدی وجود داشت، اما حالا آپدیت جدید باعث می‌شود تا کاربران بتوانند پسوردهای خود را از تمام دستگاه‌های تولید شده توسط اپل به کروم انتقال دهند و در نتیجه آن از پسوردهای خود در کامپیوترهای ویندوزی و با استفاده از سیستم همگام سازی کروم در اندروید مورد استفاده قرار دهند.

 این قابلیت در حال حاضر آماده عرضه به کاربران نشده و دلیل آن عدم تائید افزونه کروم توسط شرکت گوگل است. بر این اساس امید می‌رود تا در آینده نزدیک گوگل این افزونه را که توسط شرکت اپل توسعه داده شده، مورد تائید قرار دهد و کاربران امکان دانلود آن را داشته باشند و از آن طریق بتوانند پسوردهای ذخیره شده در دستگاه اتصال را به مرورگر کروم در ویندوز انتقال دهند.

این قابلیت باعث می‌شود تا کاربران دیگر محدودیت‌های ویژه برای نصب ویندوز روی دستگاه‌های مک خود نداشته باشند و حتی بتوانند امکان مهاجرت به سیستم عامل ویندوز را نیز پیدا کنند. گفتنی است که این قابلیت در حال حاضر در مرحله تست قرار دارد و کاربران می‌توانند فایل افزونه آن را به صورت دستی روی کروم نصب کنند و از آن استفاده کنند. نسخه اخیر نرم افزار آیکلود که در مایکروسافت استور برای سیستم عامل ویندوز 10 ارائه شده از همین حالا از این قابلیت پشتیبانی می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373