لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

توسعه دهندگان برای WWDC 2018 آماده می‌شوند

توسعه دهندگان برای WWDC 2018 آماده می‌شوند

نزدیک به دو هفته دیگر، اپل کنفرانس جهانی توسعه دهندگان امسال را در کالیفرنیا برگزار می‌کند و حالا بسیاری از توسعه دهندگان خود را برای این رویداد آماده کرده‌اند.

بر اساس ادعای برخی از تحلیل گران، اپل در جریان روز اول این کنفرانس، همانند سال‌های گذشته از نسخه جدید سیستم عامل‌های اختصاصی خود در کنار برخی از محصولات سخت افزاری جدید رونمایی می‌کند. در روزهای بعدی این رویداد اپل اطلاعات لازم برای ساخت اپلیکیشن‌های جدید در نسخه‌های تازه آی او اس و مک او اس را در اختیار توسعه دهندگان قرار می‌دهد.

توسعه دهندگان از همین حالا خود را برای کنفرانس WWDC 2018 که قرار است در چهارم ژوئن برگزار شود، آماده کرده‌اند تا با دریافت اطلاعات لازم، فرایند توسعه اپلیکیشن‌های خود با سازگاری سیستم عامل‌های جدید را شروع کنند.

در جریان این رویداد، به احتمال زیاد از آی او اس 12، مک او اس 11.14، واچ او اس 5 و تی وی او اس 12 رونمایی خواهند شد. اپل در مدت کوتاهی پس از این رویداد نسخه‌های بتای این سیستم عامل‌ها را در اختیار توسعه دهندگان قرار می‌دهد. توسعه دهندگان موظف هستند تا پیش از عرضه نسخه‌های عمومی این سیستم عامل‌ها، اپلیکیشن‌های خود را با سازگاری کامل با آن‌ها آماده کنند.

اپل تاریخ این رویداد را از چند ماه پیش مشخص کرده است، با این حال این شرکت هنوز اقدام به عرضه دعوت نامه‌ها و فروش بلیت‌های مخصوص آن کرده است.

گفتنی است که نسخه‌های جدید سیستم عامل‌های اختصاصی اپل پس از معرفی، در پاییز امسال آماده عرضه نهایی برای کاربران خواهند شد و توسعه دهندگان احتمالاً تا ماه سپتامبر سال جاری میلادی فرصت دارند تا اپلیکیشن‌های سازگار خود را برای این سری از سیستم عامل‌ها آماده کنند.

در کنار محصولات نر افزاری، اپل احتمالاً از چند محصول جدید سخت افزاری نیز رونمایی خواهد کرد. بر اساس ادعای بسیاری از تحلیلگران، در روز اول این کنفرانس، احتمالاً شاهد معرفی نسخه جدید مک بوک ایر و مک بوک پرو در کنار آیفون اس ای 2 خواهیم بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420