لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل در مورد مشخصات آیپد پرو ۲۰۲۱ با نمایشگر رتینای مایع توضیح داد

اپل در مورد مشخصات آیپد پرو ۲۰۲۱ با نمایشگر رتینای مایع توضیح داد

شرکت اپل به تازگی سند مربوط به پشتیبانی آیپد پرو را به‌روزرسانی کرده و طی آن در مورد مشخصات آیپد پرو با نمایشگر رتینای مایع توضیحاتی را ارائه داده است.

در این صفحه اطلاعاتی ویژه در مورد مشخصات جدید آیپد پرو ۲۰۲۱ با پردازنده M1 منتشر شده تا کاربران با دید بهتری با این محصول آشنا شوند. نمایشگر رتینای مایع تعبیه شده در این نمایشگر دارای روشنایی به مقدار ۱۰۰۰ نیت است و اپل اعلام کرده که در زمان اوج مصرف، این میزان روشنایی تا ۴۰ درصد افزایش یافته و به ۱۶۰۰ نیت نیز خواهد رسید. علاوه بر این در زمان تماشای محتوای سیاه و سفید روشنایی تصویر در نقاط مشکی به ۶۰۰ نیت نیز خواهد رسید.

اپل اعلام کرده که برای افزایش سطح رنج دینامیکی نمایشگر آیپد پرو، طراحی برخی از قطعات به طور کامل تغییر یافته است. استفاده از سیستم بک‌لایت Mini LED ۲ بعدی امکان مدیریت بهتر نور در نقاط مختلف را فراهم آورده است و نرخ کنتراست را نیز در محورهای مختلف افزایش داده تا تصویر شفاف‌تر دیده شوند.

تراشه M1 تعبیه شده در آیپد پرو ۲۰۲۱ به گونه ای بهینه سازی شده تا بهترین همکاری را با نمایشگر داشته باشد. موتور نمایشی تعبیه شده در این تراشه میتواند سطح پیکسل‌های لایه Mini LED و LCD را به صورت جداگانه تشخیص و کنترل کند و بهترین تجربه بصری را خلق کند. انتقال مشخص و دقیق نقطه های تاریک و مدیریت نقاط تار در کنار تغییر رنگ ها نیز باعث می‌شود تا در زمان کار با آیپد پرو بهترین تجربه کاربری در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

آیپد پرو به لطف درگاه تاندربولت ۳ می‌تواند پشتیبانی بی‌نظیری از اکسسوری‌های مختلف داشته باشد که همین موضوع باعث میشود تا آیپد پرو به یک دستگاه کاملا مستثل و کاربردی تبدیل شود.

در کنار تمام این مشخصه‌ها پشتیبانی از سیستم ارتباطی 5G باعث می‌شود تا تمام محدودیت‌ها در زمینه دریافت و ارسال داده‌ها برداشته شود و در سریع‌ترین زمان ممکن امکان انتقال داده‌ها وجود داشته باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420