لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل درخواست افزایش ۲۰ درصدی تولید ایفون‌های جدید را به کارخانه‌ها داد

اپل درخواست افزایش ۲۰ درصدی تولید ایفون‌های جدید را به کارخانه‌ها داد

بر اساس گزارشی جدید از بلومبرگ، اپل اخیرا از تامین‌کنندگان خود درخواست کرده تا تولید آیفون جدید را تا 90 میلیون واحد برای سه ماهه پیش رو افزایش دهند. اپل معمولا در این بازه زمانی سفارش تولید اولیه 75 میلیون واحد آیفون جدید را می‌دهد.

بلومبرگ پیش‌بینی کرده که به دلیل اجرای واکسیناسیون کرونا و بازگشت شرایط کاری به حالت عادی، تقاضای اولیه برای آیفون جدید زیاد باشد؛ همچنین آیفون جدید دومین محصول اپل بر مبنای فناوری 5G است و همین می‌تواند برای استقبال کاربران قابل توجه باشد.

بنابر گزارش بلومبرگ، آیفون جدید دارای پردازنده، دوربین و نمایشگر پیشرفته‌ای خواهد بود. پیش بینی‌های منتشر شده نشان داده که اپل آیفون‌های جدید را در چهار سایز همانند آیفون 12 ارائه کند که شامل یک نسخه 5.4 اینچ، یک نسخه معمولی 6.1 اینچ، نسخه پرو 6.1 و 6.7 اینچی است. آیفون‌های جدید تحت اسم رمز D16، D17، D63 و D64 شناسایی می شوند.

اپل تلاش دارد تا در زمان مشخص و طبق جدول زمان‌بندی تعیین شده هر ساله خود توانایی پاسخگویی به درخواست مشتریان و تقاضای بازار برای آیفون‌های جدید را داشته باشد، این در حالی است که شرکت اپل سال گذشته با تقاضای زیادی برای خرید آیفون‌ها مواجه بود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا پاسخگوی تقاضای بازار باشد.

احتمالا یک یا دو مدل از آیفون جدید مجهز به نمایشگرهای LTPO خواهد بود که با تغییر رفرش ریت بدون نیاز به قطعات سخت افزاری اضافی موجب کاهش مصرف انرژی می‌شود.

در آیفون‌های جدید از فناوری IGZO (indium gallium zinc oxide) نیز استفاده شده که ماده‌ای نیمه رسانا است و برای نور پس زمینه پنل‌های کریستال مایع به کار می‌رود. این فناوری موجب افزایش عمر باتری دستگاه شده و حتی با قطع شدن جریان برق دستگاه، تصاویر برای مدتی قابل مشاهده هستند. فناوری IGZO دارای قابلیت‌های برجسته‌ای از جمله افزایش رزولوشن و شفافیت تصویر و کاهش مصرف انرژی است.

مشابه گزارش‌های قبلی، گفته شده که اپل قصد دارد ناچ آیفون جدید را کوچک کند و رفته رفته آن را تا دو سال بعد حذف کند. پیش بینی شده که ناچ آیفون جدید ارتفاع کمتری دارد و مانند یک نوار باریک در قسمت بالای آیفون قرار خواهد گرفت.

به علاوه مدل‌های جدید دارای ویژگی ضبط ویدیوی پیشرفته مثل زوم اپتیکال و پردازنده شش هسته‌ای سریع‌تر خواهند بود. علاوه بر این، قابلیت تاچ آیدی در نمایشگر جدید نیز به آیفون ۱۳ نخواهد رسید و برخلاف امید بسیاری از تحلیلگران اپل این فناوری را به تلفن‌های هوشمند خود نخواهد آورد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373