لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

حجم بازی‌های پلی استیشن تا ۶۰ درصد کاهش پیدا می‌کند

حجم بازی‌های پلی استیشن تا ۶۰ درصد کاهش پیدا می‌کند

پلی استیشن ۵ از زمان عرضه تاکنون با موجی از انتقادها به خاطر ذخیره‌سازی کم مواجه بوده است و حالا مشخص شده که حجم بازی‌های این کنسول قرار است به لطف الگوریتم جدید سونی کاهش پیدا کند.

سونی از طریق منابع رسمی خود اعلام کرده که به زودی از الگوریتم جدیدی استفاده می‌کند که حجم بازی‌ها را تا ۶۰ درصد فشرده می‌کند و این موضوع باعث می‌شود تا کاربران بتوانند بازی‌های بیشتری را روی این کنسول اجرا کنند.

بر اساس گزارش وب‌سایت ‌TechRadar این الگوریتم باعث میشود تا حجم بازی Control که امروزه ۴۲.۲ گیگابایت روی ایکس باکس سری ایکس است، به ۲۵.۷۹ گیگابایت در پلی استیشن ۵ کاهش پیدا کند.

البته سونی هنوز اطلاعات ویژه‌ای در مورد نحوه‌ی عملکرد این الگوریتم فشرده‌سازی ارائه نداده است و معلوم نیست که فرایند فشرده‌سازی به چه صورت انجام می‌شود. با این حال کاربران پلی استیشن ۵ با انتشار این خبر امیدوار هستند تا به صورت میزان بازی‌هایی که می‌توانند روی کنسول خود اجرا کنند افزایش پیدا کند.

البته تا پیش از این نیز سونی از فرایند فشرده‌سازی Kraken برای بهینه‌سازی بازی‌ها در اس اس دی پلی استیشن ۵ استفاده کرده بود که از لحاظ کاربری تا حدودی محدودیت ایجاد می‌کرد. با این حال سونی اعلام کرده که روند فشرده‌سازی بازی ها از طریق این الگوریتم همچنان برای بازی‌هایی که روی ذخیره‌سازی اکسترنال متصل به پلی استیشن نصب می‌شوند مورد استفاده خواهد بود.

سونی در تلاش است تا محدودیت‌‌های مربوط به زمان دانلود و نصب و همچنین حجم ذخیره‌سازی بازی‌ها از طریق پلی استیشن ۵ را کاهش دهد و یکی از مهم‌ترین محدودیت‌های این سرویس را برطرف کند. این موضوع در آینده باعث می‌شود تا کاربران بتوانند بازی‌های بیشتری را روی کنسول خود نصب کنند و دیگر دردسرهای امروزی برای نصب داشتن و اجرای مداوم و هم زمان چند بازی را تجربه نکنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420