لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون ۱۳ ممکن است مجهز به قابلیت Always on Display باشد

آیفون ۱۳ ممکن است مجهز به قابلیت Always on Display باشد

شرکت اپل در سال ۲۰۲۰ میلادی قابلیت Always on Display را در اپل واچ سری ۶ آماده رونمایی و عرضه کرد و حالا گزارش‌های جدید نشان از آن دارند که آیفون ۱۳ نیز ممکن است به این قابلیت مجهز شود.

مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ به تازگی اعلام کرده که شرکت اپل ممکن است در تولید آیفون ۱۳ قابلیت Always on Display را آماده عرضه به کاربران کند. گورمن در سرمقاله جدید صفحه Power on در بلومبرگ اعلام کرده که شرکت اپل در حال آماده‌سازی بیش از ۹۰ میلیون آیفون جدید است تا آن‌ها را در پاییز سال جاری میلادی آماده عرضه کند. این گزارش نشان داده که شرکت اپل بیش از ۲۰ درصد تولید آیفون‌ها را در سال ۲۰۲۱ میلادی را نسبت به سال گذشته افزایش داده است. گورمن اعلام کرده که اپل در تولید نمایشگر این آیفون‌ها خود را محدود به عرضه رفرش ریت ۱۲۰ هرتز نخواهد کرد، بلکه امکان روشن ماندن همیشگی نمایشگر را نیز به کاربران ارائه خواهد داد. این قابلیت به کاربران این امکان را می‌دهد تا در زمان نگاه کردن لحظه‌ای به ایفون مجموعه‌ای از اطلاعات ویژه را دریافت کنند. این اطلاعات می‌تواند شامل ساعت، برنامه‌ریزی روزانه، نوتیفیکیشن‌ها و موارد دیگر باشد.

علاوه بر موارد یاد شده شرکت اپل در تلاش است تا فناوری ProMotion را نیز به آیفون‌ها بیاورد تا از آن طریق بهترین کیفیت ممکن برای مشاهده محتوای بصری در اختیار کاربران قرار داده شود. مارک گورمن بر این باور است که آیفون ۱۳ نسبت به ایفون ۱۲ از سرعت بیشتری برای پردازش برخوردار است و از طرف دیگر حجم باتری بیشتری خواهد داشت.

اپل احتمالا آیفون ۱۳ را طبق جدول زمانبندی همیشه و در ماه سپتامبر رونمایی می‌کند. این سری جدید از تلفن‌های هوشمند اپل قرار است شامل چهار مدل با سایزهای مشابه با آیفون‌های عرضه شده در سال ۲۰۲۰ میلادی باشند، همچنین آیفون ۱۳ مینی احتمالا آخرین تلفن‌ هوشمند ۵.۴ اینچی خواهد بود که شرکت اپل تولید می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420