لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

با آیفون ایکس 4500 دلاری آشنا شوید!

با آیفون ایکس 4500 دلاری آشنا شوید!

 یک شرکت روسی فعال در زمینه تولید اکسسوری آیفون‌ها به نام Caviar به تازگی نسخه‌ای لوکس از آیفون ایکس را با قیمت 4500 دلار آماده عرضه کرده است.

این آیفون ایکس 4500 دلاری که با عنوان iPhone X Tesla شناخته شده است، مجهز به سلول‌های خورشیدی در بخش پشتی خود شده است که می‌تواند در هنگام قرار گرفتن در برابر نور، باتری خود را شارژ کند. طراحی پنل سلول خورشیدی باعث شده تا ضخامت این تلفن هوشمند تا حدودی افزایش پیدا کند، چرا که این پنل به طور مستقیم به پشت آیفون ایکس متصل شده است.

در حقیقت این سلول خورشیدی می‌تواند به عنوان یک پاور بانک همراه برای آیفون ایکس عمل کند که به صورت مستقل و بدون نیاز به برق دستگاه را شارژ می‌کند. Caviar ادعا کرده که نام این تلفن هوشمند را برای بزرگ داشت ایلان ماسک و کمپانی بزرگ او، یعنی تسلا موتورز با عنوان «تسلا» انتخاب کرده است.

با وجود، پنل خورشیدی برای شارژ باتری، این آیفون تا به امروز توسط تحلیلگران مورد بررسی قرار نگرفته است و معلوم نیست که سلول‌های خورشیدی تعبیه شده در آن کارایی لازم برای شارژ باتری آیفون در مدت زمان مناسب را دارند یا خیر.

Caviar همچنین اعلام کرده که این تلفن هوشمند از استاندارد IP67 بهره‌مند شده است و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. قیمت پایه این محصول 4555 دلار برای آیفون ایکس 64 گیگابایت است و نسخه 256 گیگابایت آن با برچسب قیمت 4805 دلار به فروش می‌رسد.

Caviar تا پیش از این نیز تلفن‌های هوشمند لوکس و منحصر به فرد را تولید کرده بود. از محصولات این مجموعه می‌توان به نوکیا 3310 لوکس با مهر طلایی از چهره سیاست مداران با قیمت 2500 دلار و اپل واچ 3000 دلاری اشاره کرد. محصولات لوکس تولید شده توسط Caviar معمولاً برای افرادی خاص ارائه می‌شوند که از لحاظ دیدگاه سیاسی، از طرفداران برخی از شخصیت‌های سیاسی به حساب میایند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373