لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

وای فای 6 در آیفون 13 باعث بهبود برد و سرعت اینترنت می‌شود

وای فای 6 در آیفون 13 باعث بهبود برد و سرعت اینترنت می‌شود

گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که فناوری جدید وای فای 6 در آیفون‌های 13 موجب بهبود سرعت و برد اینترنت خواهد شد.

طبق گفته خبرگزاری دیجی تایمز، اپل با ارائه وای فای 6 در آیفون 13 که اواخر امسال عرضه خواهد شد، به کاربران امکان دسترسی به نسل جدید فناوری ارتباط بی‌سیم با استفاده از باند 6 گیگاهرتز را ارائه می‌دهد.

اپل در سال 2019 وای فای 6 را در آیفون 11 معرفی کرد و همان زمان اشاره کرد که این فناوری از بهبود و پیشرفت قابل ملاحظه‌ سرعت و امنیت نسبت به وای فای 5 برخوردار خواهد بود.

لازم به ذکر است که در فناوری جدید، روترها با انتقال بیشترین میزان سیگنال می‌توانند موجب افزایش سرعت اینترنت شده و این گام بزرگی در ارائه فناوری جدید به کاربران آیفون به حساب می‌آید. همچنین وای فای 6 با ارائه باند 6 گیگاهرتز و افزایش پهنای باند، میزان تداخل در دستگاه‌های پشتیبانی کننده خود را کاهش می‌دهد.

در حال حاضر شرکت‌های مطرح سازنده تراشه اعلام کرده‌اند که آمادگی تولید تراشه سازگار با وای فای 6 را دارند که همزمان با ساخت قطعات آیفون 13 پیش می‌رود.

گزارش‌های دیگری نشان می‌دهند شرکت‌ برادکام در حال تولید تراشه‌های WiFi-6E برای گوشی‌های هوشمند است و کوالکام هم پشتیبانی از این استاندارد را در محصولات خود تایید کرده است. شرکت‌های تولید کننده روتر هم آمادگی خود را برای عرضه این قطعات اعلام کرده‌اند.

دیجی تایمز می‌گوید گرچه اپل امسال قصد دارد فناوری جدید را در مدل‌های آیفون پرچم‌دار خود قرار دهد ولی احتمالا این نسخه جدید وای فای در سال 2022 و به تدریج به استاندارد سیستم عامل‌های آی او اس و اندروید تبدیل خواهد شد.

همین گزارش اشاره کرده که سنسور لیدار همچنان منحصر به مدل‌های پیشرفته آیفون‌های پرو و پرو مکس خواهد بود.

شلیعات قبلی نشان دادند که سنسور لیدار قرار است در همه مدل‌ها ارائه شود، در حالی که گزارش‌های منتشر شده اوایل امسال نشان دادند که احتمال گسترش و ایجاد این قابلیت در همه مدل‌ها منتفی شده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420