لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیمک پرو 2020 با پردازنده 10 هسته‌ای از طرف اپل معرفی شد

آیمک پرو 2020 با پردازنده 10 هسته‌ای از طرف اپل معرفی شد

شرکت اپل شب گذشته در کنار رونمایی از آیمک 27 اینچ 2020 از آیمک پرو 2020 نیز همراه با پردازنده 10 هسته‌ای رونمایی کرده است.

این کامپیوتر جدید نیز همانند نسخه‌های غیرپروی آیمک‌ها تغییری در روند طراحی و ظاهر نداشته است و با همان ظاهری که شرکت اپل در سال 2017 آن را طراحی کرده بود، آماده تولید شده است. شرکت اپل در تولید این محصول تنها اقدام به تغییر و بهبود مشخصات سخت‌افزاری کرده تا از آن طریق امکاناتی بهتر را به کاربران این محصولات ارائه دهد.

آیمک پرو 2020 به لطف پردازنده 10 هسته‌ای خود توان پردازش بیشتر تا فرکانس 3 گیگاهرتز را دارد که در حالت فعال بودن Turbo Boost به 4.5 گیگاهرتز نیز می‌رسد. این کامپیوترهای جدید از پردازنده‌های سری Intel Xeon استفاده می‌کنند که برای پردازش‌های قدرتمندتر آمادگی بیشتری خواهند داشت.

علاوه بر این آیمک‌های جدید در نسخه پایه دارای 32 گیگابایت رم هستند که می‌توان آن‌ها را تا 256 گیگابایت نیز ارتقا داد. آیمک‌های جدید تا یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی اس اس دی نیز دارند و می‌توانند با سرعتی قابل‌توجه تمامی کارهای ذخیره‌سازی و پردازشی را انجام دهند.

این محصول با همان قیمت سابق خود، یعنی 5 هزار دلار آماده عرضه شده است و کاربران می‌توانند با پرداخت هزینه و ثبت سفارش آن، محصول مورد نظر را در تاریخی مشخص دریافت کنند.

شرکت اپل این محصول را به عنوان جایگزین نسخه 2017 آماده عرضه کرده و نسخه پیشین را از رده تولید خارج کرده است. این مسئله نشان می‌دهد که آیمک پرو 2020 در حقیقت همان محصول سابق است که از لحاظ قدرت سخت‌افزاری و پردازشی با بهینه‌سازی‌های زیادی همراه شده است.

این محصول در حال حاضر در وب سایت رسمی شرکت اپل قابلیت ثبت سفارش همراه با تحویل چند هفته را دارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420