لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا زمان برای ساخت آیفون‌ها با درگاه USB-C فرا رسیده است؟

آیا زمان برای ساخت آیفون‌ها با درگاه USB-C فرا رسیده است؟

 چندی پیش خبرهایی در مورد ثبت پتنتی جدید توسط اپل برای حذف درگاه لایتنینگ منتشر شد. در این خبر مشخص شد که اپل تصمیم دارد تا در آینده با حذف این درگاه، آیفون‌ها را به دستگاه‌هایی کاملاً مستقل تبدیل کند که از لحاظ طراحی به طور کامل ضد آب خواهند بود.

از طرفی، شایعات جدید ادعا کرده‌اند که اپل تصمیم دارد تا در آیفون‌های 2018 شارژرهای 5 واتی را حذف کرده و به جای آن از آداپتورهای فست شارژ به همراه کابل تبدیل لایتنینگ به USB-C در بسته بندی تلفن‌های هوشمند خود استفاده کند.

مجموع شایعات یاد شده باعث شده‌اند تا برخی از تحلیلگران، بر این باور باشند که اپل در آینده‌ای نزدیک تصمیم دارد تا پورت لایتنینگ را از دستگاه‌های خود حذف کند. این تحلیلگران بر این باور هستند که ثبت پتنت ذکر شده توسط اپل لزوماً به معنای حذف تمامی درگاه‌ها در آیفون‌ها نیست؛ بلکه آیفون‌ها در آینده احتمالاً با درگاه USB-C تولید و عرضه شوند.

در این میان وب سایت 9to5mac به تازگی با اشاره به این مسئله، ادعا کرده است که پیش بینی‌ها در مورد حذف این درگاه می‌تواند کاملاً منطقی به نظر برسد. این وب سایت، سه دلیل مهم را برای تعبیه درگاه USB-C در آیفون‌ها مطرح کرده است:

1.USB-C یک درگاه استاندارد است و برخلاف لایتنینگ فقط محدود به دستگاه‌های همراه اپل نمی‌شود. اپل معمولاً در ساخت محصولات خود از جدیدترین درگاه‌های استاندارد استفاده کرده است، با این حال درگاه‌های تعبیه شده در آیفون‌ها و آیپدها همواره به طور اختصاصی طراحی می‌شدند.
2.اپل از همین حالا USB-C را در کامپیوترهای مک تعبیه کرده و حتی باوجود مخالفت بسیاری از کاربران، همچنان به استفاده از این درگاه پافشاری کرده است. تعبیه USB-C در آیفون‌ها، تمامی محصولات شرکت اپل را یک پارچه‌تر می‌کند.
3.USB-C تمامی مزیت‌های مهم درگاه لایتنینگ را دارد و مهم‌ترین تفاوت آن در استاندارد بودن آن است که باعث می‌شود تا شارژرهای مناسب برای دستگاه‌های اندرویدی جدید نیز برای استفاده در آیفون‌ها مناسب باشند. از طرفی، سیاست‌های جدید اپل نیز باعث شده تا احتمال سازگاری شارژرهای آیفون‌های آینده با دستگاه‌های اندرویدی قوت بیشتری بگیرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420