لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت اندازه گیری قند خون به اپل واچ سری ۷ می‌آید

قابلیت اندازه گیری قند خون به اپل واچ سری ۷ می‌آید

گزارش‌های اخیر منتشر شده حاکی از آن است که قابلیت تشخیص قند خون به اپل واچ سری ۷ می‌آید و کاربران دارای مشکل تنظیم قند خون و مبتلایان به دیابت می‌توانند از این ساعت هوشمند برای اندازه گیری مداوم وضعیت خود استفاده کنند.

بر اساس گزارش وب سایت ETNews شرکت اپل در تلاش است قابلیت تشخیص قند خون را به اپل واچ سری 7 بیاورد. این قابلیت تا پیش از این در سامسونگ گلکسی واچ 4 دیده شده است و به همین دلیل اپل به دنبال تعبیه سنسورهای خارج از بدن در ساعت هوشمند خود هست تا امکان تشخیص قند خون را به کاربران ارائه دهد.

این قابلیت یک امکان حیاتی برای بسیاری از بیماران مبتلا به دیابت است که از آن طریق می‌توانند به صورت سریع و لحظه‌ای افت سطح قند خون خود را اندازه‌گیری کنند و اقدام به انجام کارهای پیشگیرانه در برابر آن بکنند.

گفته شده که شرکت اپل پتنت‌های ویژه‌ای را برای اندازه گیری سطح قند خون و با استفاده از اپل واچ به ثبت رسانده است و تصمیم دارد به زودی از آن‌ها در طراحی سری هفتم ساعت‌های هوشمند خود استفاده کنند و امکانات بهتری را برای حفظ سلامتی کاربران ارائه دهند. گفتنی است که این پتنت‌ها به شکلی کاملاً محرمانه به ثبت رسیده‌اند و هیچ اطلاعات دقیقی در مورد آن‌ها در اختیار خبرگزاری‌ها قرار نگرفته است.

شرکت اپل در اپل واچ سری 5 و 6 تصمیم به ارائه قابلیت‌هایی نظیر اندازه گیری نوار قلب (ECG) و سطح اکسیژن خون به کاربران گرفت و حالا در اپل واچ سری 7 قرار است قابلیت‌های بهینه‌تری برای بهبود حفظ سلامتی کاربران آماده عرضه کند.

اپل هر ساله سری جدید ساعت‌های هوشمند خود را آماده عرضه می‌کند که در طول دو سال گذشته دست کم یک قابلیت سلامتی ویژه نیز در هر یک از سری‌های جدید آماده ارائه شده بود. البته گزارش‌ها حاکی از آن است که اپل واچ سری ۷ به‌عنوان نسل بعدی ساعت‌های هوشمند شرکت اپل مجهز به نمایشگر باکیفیت میکرو ال ای دی خواهد بود که محتوایی تصویری را با کیفیت بهتری انتقال می‌دهد. علاوه بر این گفته شده که شرکت اپل رابط کاربری دیجیتال کراون را از این سری حذف کرده و از یک دکمه ثابت با فیدبک‌های هپتیک استفاده خواهد کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373