لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

موجودی برخی از محصولات ایرپورت از طرف اپل به پایان رسید

موجودی برخی از محصولات ایرپورت از طرف اپل به پایان رسید

 اپل از حدود یک ماه پیش به صورت رسمی اعلام کرد که به فرایند تولید سری محصولات ایرپورت پایان می‌دهد و حالا تولید این محصولات به صورت رسمی متوقف شده است. اما از امروز وب سایت فروشگاه آنلاین شرکت اپل نشان داده که موجودی برخی از محصولات سری ایرپورت در انبارهای اپل تمام شده است.

سری محصولات ایرپورت رفته‌رفته در حال پایان یافتن هستند و موجودی این محصولات در وب سایت فروشگاه آنلاین اپل به اتمام رسیده است. این اتفاق تنها چند هفته پس از اعلام رسمی توقف تولید این سری از محصولات رخ داده است.

در این میان، AirPort Extreme اولین محصول از این سری است که به لیست محصولات به اتمام رسیده در وب سایت فروشگاه آنلاین اضافه شده است و اپل دیگر این محصول را به صورت رسمی، چه به صورت آنلاین و چه در فروشگاه‌های فیزیکی خود در آمریکا به فروش نمی‌رساند.

این در حالی است که برخی از این محصولات با تعداد محدود در برخی از کشورها نظیر اپل استورهای رسمی استرالیا، کانادا، ژاپن و سنگاپور آماده فروش هستند. بر همین اساس، می‌توان مطمئن بود که AirPort Express با پارت نامبر آمریکا (LL/A) دیگر در بازار جهانی و به صورت رسمی به فروش نخواهد رسید و در صورت موجود بودن این محصول، قیمت آن بالاتر از قیمت اصلی آن خواهد بود.

از طرف دیگر AirPort Express و AirPort Time Capsule در فروشگاه آنلاین اپل در آمریکا همچنان قابل فروش هستند با این حال می‌توان مطمئن بود که موجودی این سری از محصولات نیز در آینده‌ای نزدیک به پایان خواهد رسید. بسیاری از فروشندگان متفرقه از همین حالا و پس از اعلام رسمی اپل اقدام به خرید انبوه این محصولات کرده‌اند تا در آینده نزدیک آن را در بازار جهانی به فروش برسانند.

باوجود این تفاسیر می‌توان مطمئن بود که در آینده نزدیک پس از پایان یافتن موجودی این محصولات، قیمت آن‌ها به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420