لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصویر مفهومی جدید آیفون ایکس پلاس منتشر شد

تصویر مفهومی جدید آیفون ایکس پلاس منتشر شد

 یکی از طراحان تصاویر مفهومی با توجه به شایعات منتشر شده، ویدیویی از آیفون ایکس پلاس را طراحی کرده است که ظاهر احتمالی این تلفن هوشمند را نشان می‌دهد.

این تصویر توسط Muhsin M طراحی شده است که نشان از حضور دوربین با لنز سه گانه با پنل پشتی نیمه فلزی دارد. در این تصویر نشان داده شده است که آیفون ایکس احتمالاً می‌تواند با دوربین پشتی مجهز به دو لنز تله فوتو با قدرت زوم 2X و 5X تولید شود.

علاوه بر این، پنل پشتی این تلفن هوشمند احتمالاً از دو ماده اولیه متفاوت و به صورت فلزی و شیشه‌ای تولید خواهد شد. این تلفن هوشمند که احتمالاً با نام آیفون ایکس پلاس معرفی می‌شود، دارای نمایشگر با سایز 5.8 اینچ بوده و با ابعادی مشابه با آیفون ایکس که در سال 2017 معرفی شد، تولید خواهد شد.

Muhsin M در طراحی این تصویر مفهومی هیچ اشاره‌ای به تلاش اپل برای تولید آیفون با سایز 6.5 اینچ نکرده است. این در حالی است که شایعات بر این باور هستند که اپل آیفون‌های پرچم‌دار امسال را در دو سایز 5.8 و 6.5 اینچ تولید و عرضه خواهد کرد. علاوه بر این، گزارش‌های اخیر منتشر شده نیز نشان داده‌اند که اپل از همین حالا سفارش تولید انبوه پنل‌های اولد آیفون‌های 6.5 اینچی و 5.8 اینچی را به شرکت سامسونگ داده است.

در این مجموعه تصاویر، همچنین هیچ اشاره‌ای به تلاش اپل برای کاهش اندازه فرو رفتگی بالای نمایشگر نشده است. این در حالی است که مدیران اپل تا پیش از این نیز ادعاهایی را در مورد تلاش اپل برای کاهش اندازه فرورفتگی را مطرح کرده بودند.

با وجود انتشار این تصاویر، پیش بینی‌های منتشر شده نشان می‌دهد که اپل تصمیم دارد تا آیفون‌های مجهز به لنز سوم را در سال 2019 به بازار عرضه کند، در عین حال آنچه امروزه با عنوان آیفون ایکس پلاس شناخته می‌شود، تا نیمه دوم 2018 آماده عرضه خواهد شد.

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420