لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بررسی سیستم پخش پایونیر؛ ارزان‌ترین ابزار برای استفاده از کارپلی اپل

بررسی سیستم پخش پایونیر؛ ارزان‌ترین ابزار برای استفاده از کارپلی اپل

پایونیر از حدود یک ماه پیش از سیستم پخش جدید خود با قابلیت پشتیبانی از کارپلی رونمایی کرد. این محصول می‌تواند به تمامی اتومبیل‌ها متصل شود و امکان استفاده از کارپلی را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

MVH-1400NEX یک سیستم پخش صوتی اتومبیل است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند استفاده از کارپلی را در تمامی اتومبیل‌ها تجربه کنند. این سیستم پخش در حقیقت یک تبلت مجهز به نمایشگر لمسی است که می‌تواند علاوه بر مدیریت رادیو و موسیقی در اتومبیل، قابلیت کارپلی را به کاربران ارائه دهد.

وب سایت 9to5mac به تازگی اقدام به بررسی این محصول کرده است. مشخصات فنی این محصول شامل یک نمایشگر 6.2 اینچی مجهز به نسبت ابعادی 16:9 به همراه رزولوشن 800 در 480 پیکسل می‌شود. 9to5mac در بررسی خود اعلام کرده که محدودیت‌هایی نظیر رزولوشن پایین و عدم پشتیبانی از سیستم مالتی تاچ، از مهم‌ترین ایرادهای این سیستم پخش صوتی به حساب میایند.

علاوه بر این، رفرش ریت نمایشگر این محصول بسیار پایین است که استفاده مداوم از آن باعث خستگی بسیار زیاد می‌شود. با این حال 9to5mac ادعا می‌کند که این محصول با توجه به قیمت خود، می‌تواند کارایی بسیار بالایی داشته باشد.

تا پیش از این، اپل تنها از طریق همکاری با شرکت‌های خودروسازی سیستم پخش کارپلی را در تعدادی محدود از اتومبیل‌های لوکس و گران قیمت ارائه داده بود. در حقیقت کاربران برای استفاده از کارپلی تنها باید خودروهای لوکس و گران قیمت را تهیه می‌کردند.

اما حالا پایونیر با تولید این سیستم پخش هوشمند، توانسته محدودیت‌های کارپلی را کنار بزند و کاربران به راحتی می‌توانند با خرید و نصب 1400NEX از کارپلی و قابلیت‌های آن در اتومبیل خود استفاده کنند. گفتنی است که کارپلی تنها در مدل‌های جدید آیفون‌ها پشتیبانی می‌شود و کاربران باید از طریق اتصال کابل لایتنینگ به آیفون‌ها از این سیستم استفاده کنند. این محصول با قیمت 350 دلار قرار است به بازار جهانی عرضه شود. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373