لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل 440 میلیون آیفون را تا دو سال آینده به فروش خواهد رساند

اپل 440 میلیون آیفون را تا دو سال آینده به فروش خواهد رساند

بر اساس گزارش‌های تحلیلی اخیر، شرکت اپل تا دو سال آینده تصمیم دارد تا 440 میلیون واحد از تلفن‌های هوشمند آیفون را به بازار عرضه کند.

Gene Munster یکی از تحلیلگران محصولات فناوری به تازگی اعلام کرده که اپل تصمیم دارد تا در کنار تولید و عرضه مدل‌های بیشتری از آیفون در طول سال‌های 2018 و 2019، تعداد بیشتری از این تلفن‌های هوشمند را نیز به فروش برساند. بر اساس پیش بینی‌های وی، اپل تصمیم دارد تا در هر یک از سال‌های 2018 و 2019 بیش از 220 میلیون واجد آیفون با مدل‌های مختلف را به فروش برساند.

وی در ادامه اعلام کرده که اپل با تولید و عرضه آیفون ایکس تا به امروز توانسته، توجه‌های بیشتری از کاربران در سطح جهان را به خرید آیفون‌ها جلب کند. همین مسئله باعث شده تا اپل بتواند در سال‌های جدید با استفاده از ایده پشت پرده آیفون ایکس، نسخه‌های حدید تلفن هوشمند خود را تولید و توسعه دهند. بر اساس ادعای Munster، «دیده شدن هر چه بیشتر آیفون» مهم‌ترین دلیل اپل برای افزایش میزان فروش آیفون‌ها است.

در ادامه این پیش بینی‌ها آمده است که اپل در سال 2019 نیز این رویند را ادامه خواهد داد و در نهایت در سال نیز همین مقدار آیفون را در سطح جهان به فروش می‌رساند. وی در ادامه ادعا کرده میزان فروش آیفون‌ها در سال 2019 ممکن است بین 0 تا 5 درصد رشد را تجربه کند با این حال، افزایش یا کاهش چشم گیری در میزان فروش این محصولات اتفاق نخواهد افتاد.

باوجود این پیش بینی‌ها، گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهند که اپل در امسال به میزان قابل توجهی سفارش‌های پنل اولد به کار رفته در آیفون‌ها را افزایش داده است. بر همین اساس، بدون شک اپل تصمیم دارد تا در سال جدید میزان تولید انبوه تلفن‌های هوشمند خود را افزایش دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373